Eli profiilin mukainen tt225, karalan ohjelmalla ja forge by-passilla. Aluksi nykiminen alkoi isoilla vaihteilla pienillä kierroksilla kiihdytäessä. Nyt nykii lähes kaikilla vaihteilla. Nykimenen on todella nopeaa lähinnä "nyppimistä." Auto tuntuu kiihtyvän loistavasti (normaalisti) silloin kun nykimistä esiintyy(siis jos sitä nykimistä ei olisi). Aiemmin auto tuntui välillä kovin laiskalta. Nykiminen alkoi n.viikko sitten 4 vaihteella kun kiihdytin pieniltä kierroksilta ja meno hyytyi täysin n.4000-4500rpm kohdalla niin kuin olisi rajoittimeen hakannut ja samalla kuului ilmeisesti turbosta kovasti sakkausta muistuttava ääni.
Vikakoodeja oli muunmuassa:
18017 - Crash Shut-down activated P1609 - 35 -10 --- Intermittent
16500 - Engine Coolant Temp sensor (g62): Implausibe signal P0116 - 35-10---Intermittent
Lähinnä kiinnostaa mitä tuo Crash Shut-down activated tarkoittaa? Pitäisikö huolestua? Tulpat,maf,n75 on vasta vaihdettu. Voisiko esim. tulpanjohdot aiheuttaa tuota pätkimistä ja sitä, että välillä kiihtyy hyvin ja välillä ei sit kovinkaan hyvin. Vai voisiko tuo engine coolant temp sensor (moottorin lämpötilaanturiko?) olla syyllinen.
Pahoittelen pitkää ja osin sekavaa tekstiä. Kaikki apu on tervetullutta, kiitos!
Vikakoodeja oli muunmuassa:
18017 - Crash Shut-down activated P1609 - 35 -10 --- Intermittent
16500 - Engine Coolant Temp sensor (g62): Implausibe signal P0116 - 35-10---Intermittent
Lähinnä kiinnostaa mitä tuo Crash Shut-down activated tarkoittaa? Pitäisikö huolestua? Tulpat,maf,n75 on vasta vaihdettu. Voisiko esim. tulpanjohdot aiheuttaa tuota pätkimistä ja sitä, että välillä kiihtyy hyvin ja välillä ei sit kovinkaan hyvin. Vai voisiko tuo engine coolant temp sensor (moottorin lämpötilaanturiko?) olla syyllinen.
Pahoittelen pitkää ja osin sekavaa tekstiä. Kaikki apu on tervetullutta, kiitos!
Comment