Mulla kone heiluu siten että epäilen kannatinkumien olevan loppu. Millä osanumerolla ja mitä maksaa moottorin ja vaihteiston kannakkeet, mitä tarvikevaihtoehtoja löytyy (myös nailon tai uretaani)? Minkälainen homma vaihtaa, tarvitseeko purkaa paljonkin, löytyykö räjäytyskuvia?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 2,7 biturbon moottorin kannakkeet
Collapse
X
-
-
034:lta juuri tilasin tuollaiset
2 x Motor Mount, Density Line, B5, B6, B7, C5 and Many Others = $190.00
2 x Transmission Mount, Density Line, B5 = $120.00
Rahdin kanssa hintaa tuli noin 280€ ja tullia joutunee maksamaan noin 60€. Osto sujui kivuttomasti paypal:ia käyttäen, varmaan suoraan luottokortilla sujuu myös. Paketti lähti nopeasti matkaan ja seurantakoodilla voi seurailla matkan edistymistä.
Apukuskin puolelta joutunee irroittamaan turbon imuputken ja kuskinpuolelta ehkä ilmastoinnin kompuran (itsellä ei tuota turhaketta ole, niin en tarkemmin tiedä).
Comment
-
Hyvin tuntuisi toimivan (street density), hieman tulee resonanssia paikallaan kaasutellessa mutta voi johtua ylhäältä nojaamaan säädetystä nokkatuesta. Moottoritukien peltipohja ei kyllä herätä luottamusta. Yllättävästi jämäkät tuet huomaa myös terävämmissä tien epätasaisuuksissa, jo kauan vaivannut "pompotus" katosi - ikäänkuin auton kori olisi tukevampi.kokemukset osista
Comment
-
Tuohon vielä kaipailisin tarkennusta kun AC:llä väittivät että vaatii koneen noston keulalta, kävi oikeen kysymässä kokeneemmalta asentajalta. Siis meneekö tuo alakautta vai sekä-että, eller hur?Alkuperäinen kirjoittaja pv Näytä viesti034:lta juuri tilasin tuollaiset
2 x Motor Mount, Density Line, B5, B6, B7, C5 and Many Others = $190.00
2 x Transmission Mount, Density Line, B5 = $120.00
Rahdin kanssa hintaa tuli noin 280€ ja tullia joutunee maksamaan noin 60€. Osto sujui kivuttomasti paypal:ia käyttäen, varmaan suoraan luottokortilla sujuu myös. Paketti lähti nopeasti matkaan ja seurantakoodilla voi seurailla matkan edistymistä.
Apukuskin puolelta joutunee irroittamaan turbon imuputken ja kuskinpuolelta ehkä ilmastoinnin kompuran (itsellä ei tuota turhaketta ole, niin en tarkemmin tiedä).
Comment
-
No jos ilmastointi on, niin ehkä se on tekemätön paikka vaihtaa kone paikallaan - siellä ei vaan ole tilaa avata kuskinpuolen ylämutteria. Tiedä sitten jos turbon imuputken ottaa paikaltaan (vaikka ei se taida juuri mihinkään siirtyä), niin tulisko yläpuolelta sen verran tilaa että tuurilla ja jollain modatulla avaimella sitä mutteria saisi käsiteltyä.Siis meneekö tuo alakautta vai sekä-että, eller hur?
Comment
-
Tuli tuossa todettua että kyllä ne moottorin tukikumit vaihtuu ilman koneen irroitusta.
Keulapala pois, ilmastoinnin kompura sivuun, turbon imuputket pois tieltä ja kone niin ylös kuin sen saa. Sitten vaan tukikumien mutterit pois. Apurungon etupäätä pitää laskea niin paljon että tukikumit saa pujotettua välistä pois.
Tuossa meni vajaa kaksi tuntia kun keula oli valmiiksi jo auki.
Comment
-
Versus merkkiliikkeen arvio 14h työstä. Heh..Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiTuossa meni vajaa kaksi tuntia kun keula oli valmiiksi jo auki.
Comment

Comment