onko manuaali ja automaattivaihteisen moottorin lohkoissa muuta eroa kuin öljypohja?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
s4 v8 (abh)
Collapse
X
-
siis omaan laitoin tomaatin ö-pohjalla olevan moottorin, jos niitä projektikuvia siis tarkoitat. menee tonne c4-koppaan vähä vittumaisesti paikalleen, pikkusen piti siivuta sieltä alaalta tilaa että menee etuapurungon yli helposti.
mut manuaalin perään meni hienosti, siis pulttijako naamatauluissa sama.
Comment
-
Oliko tuossa öljyohjan irrottamisessa mitään kummallista? Eihän sieltä lentele mitään pois ottaessa? :D
Pitäisi tuohon omaan abh-koneeseen uusia tuo öp:n tiiviste. Siitä seuraava kysymys; kannattaako uusi tiiviste tehdä tiivisteliimasta vai ostaa orggistiiviste?
Tarvikkeena ei saa tuota öp:n tiivistetta täältä päin.
Eikös liima aja saman asian? http://tuotteet.etra.fi/main.html?no...2317817&path=1 venttiilikoppiin laitettiin tuota ja hyvin pitänyt.
Audi V8:n korjausoppaasta ei nopella silmäilyllä tuota momenttia sattunut silmään, täytyy myöhemmin selata uudestaan läpi tuo.Viimeksi muokannut Härski; 15.3.2011, 09:50.
Comment
-
mä käytin silloin kun sen abh:n paskan kanssa tappelin öljypropleemien kanssa .. orkkistiivisteen turhaan, koska sehän saakeli vuoti jokapaikasta :D
eli öljypohja piti mutta ei ollu hyötyä kun öljy tuli ylempää.
liimalla uusien autojen öljypohjat laitetaan pääsääntöisesti kiinni, toi speksaamasi tiivisteliima pitäs per-aattees toimia ok jos tuota myyntipuhetta kattelee.
Comment
-
Mitä muita hyvä vuotokohtia tuossa abh:ssa oikein? Kiinnostaisi tietää ja kuvia niistä?
Onhan tässä harrastamista saada abh tiiviiksi, kun muuten ehjä moottori kaiketi :D
Taidan tuolla ko. aineella turata uuden öp:n tiivisteen. Niin se kiristysmomentti?
Miten tarkka se on tuollaisen liiman/massan kanssa?
Comment
-
No joo, ABH:ta on parjattu öljypolttimeksi enemmän kun tarpeeksi. Omallekin maittaa öljy ihan riittävän hyvin..
Kymysys:
Monellako on nicasil-pinnote ihan oikeasti/todistettavasti ottanu siipeensä ja sitämyötä öljynkulutus pompannu taivaisiin?
-Kivikovat venttiilivarrenkumit ja väljät pako-ohjurit ollee syyllisyyden kärjessä, vuotojen ohessa, vtunmoiseen ö-kulutukseen. Tuoreimmatkin ABH:t on kuitenkin jo reilusti rippikoulu ikäisiä.
ABH-koneiset olympia-ifat on ilmeisesti ~90% ns. uittopelejä joten ajomäärät on näissä enemmän viitteellisiä kun todellisia, vaikka olisi kuin kauniisti tahansa kirjailtua ja leimattua huoltokirjaa...Viimeksi muokannut hoff4; 16.3.2011, 01:01.
Comment
-
jos näin on mitä silloin pitäs tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiMuistanko ihan höpöjä vai oliko noissa suuttimissa jotain bugia jos on pitkään käyttämättä?
imusarjaa hitsattiin koneen irti ollessa, voisko tehä hallaa esim. suuttimille?
Comment

Comment