Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Helvet...tiptronic!!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Helvet...tiptronic!!

    No taas täällä ollaan, ny seuraavaa ilmeni. Lähdin hesaan aamulla, ei mitään onkelmaa, pelas kaikki niinku pitääki. Jonossa klaukkalassa ja siitä kehä 1:selle, ihmettelin miks tyhjäk ei laske norm tasolle, vaan on reilusti päälle 1000rpm. No sit saatana ku lähdin liikkeelle, nosti kierrokset melkein punaselee ennenkuin vaihto kakkoselle, en revittäny, sama kolmoselle ja kunnon rysäyksellä ja sit sytty mittariston vaihdekaavio vaaleaksi. Mitä paskaa sen ny tuli? Just meinaan tulin takas trellee 2tuntia 45min, ja 80kmh kolmosella :) toi se perille mut vauhti oli tuo. Ei siis vaihtanu 3:sta isomalle, vaikka koitti sit tehdä, ja veemäisen kuulosta oli tuo vaihtaminen. Ei mitään ole tehnyt ennen tätä? Öljyt+suod vaihdettu 4000km sitten, mut niinkuin sanoin ei mitään ongelmaa ollu ennenku ny? Mitä mää ny sit teen?

  • #2
    No viat ny tietenki kannattaa lukia enste. Muuten voi olla paha sanoa mitään.

    Comment


    • #3
      Tosiaan hankala vikaa arvailla ilman vikakoodeja, mutta ilmamäärämittari voisi olla yksi hyvä vaihtoehto vian aiheuttajaksi.

      Comment


      • #4
        Pitää se viedä piuhoihin, ja ilmamäärämittari on uusi.

        Comment


        • #5
          Jos mittariston vaihdekaavio hävisi, tarkoittaa se vaihteiston vikatilaa. Sille luonnollisesti löytyy miljoona aiheuttajaa.

          Comment


          • #6
            Vaihdettiinko öljut 1 tai 2 kertaa?

            Comment


            • #7
              Sammutikko autoa vian jälkeen kertaakaan?
              Sinänsä ei välttämättä ole viisasta ajella 200km jos laatikko on vikatilassa.

              Comment


              • #8
                Öljyt+suod vaihdettu 4000km sitten, mut niinkuin sanoin ei mitään ongelmaa ollu ennenku ny
                Paljonko oli ajettu ennen vaihtoa ja onko vaihdettu aiemmin?

                Comment


                • #9
                  Asiaa!!!

                  No niin! Pikkasen aikaa piti ottaa happea ja kerätä rahhoo pahemman varalle. No maanantaina vein hinurilla auton LMS serviseen ja tiistaina tuli paljon pelätty soitto.............. lämpötilaanturi paskana. -38,5 astetta näytti koneen lämpötilaksi.
                  Korjattu ja taas pelaa kun buikki Eikä ollunna kallis remontti.
                  Ja matka jatkuu...

                  Comment

                  Working...
                  X