Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.8(DZ) sytytyksen säätö

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    1.8(DZ) sytytyksen säätö

    Säädin tossa yhden deezetan perusennakkoa äsken, mut tyhjäkäynti nousi 1000rpm tienoille. Ennakon kun säätää nollaan(joka tuossa oli), niin tyhjäkäynti asettuu normaaliin. Se perusennakon viiva pitänee vissiin olla kolon alalaidan kohdalla? Alipaineletku jakajalta oli irti säädettäessä, tosin tuon irroitus ei vaikuttanut koneen käyntiin mitenkään? Kone käy muutenkin tyhjäkäynnillä hieman raskaasti. K-jetissä ei taida olla mitään millä tyhjäkäyntiä säädetään, eli olettaa voi että jokin vipstaakeli ei pelaa.

    Toinen kymysys koskisi tuota ajoituslamppua, siinä on päässä semmonen potikka millä voi asteita muutella, mikä sen funktio on?

  • #2
    Säädettävällä ajoituksella varustettu ajoituslamppu mahdollistaa koneen tarkan ajoittamisen, jos kampiakselissa ja koneessa on pelkkä TDC-merkki, eikä ennakkoasteita ollenkaan. Tällöin säädetään tietylle kierrosluvulle haluttu ennakko lampulle, nostetaan koneen kierrokset halutuksi ja ajoitetaan kone "nollaan".

    Comment


      #3
      Ok, eli kun säädin tuon sillä tavalla että nupin säätö oli nollassa ja vauhtipyörältä viiva kohdilleen, niin taisin toimia oikein? Jos olis ollu tuo 0 merkki ainoastaan, olisin säätänyt lampusta 6 astetta ja säätänyt 0 merkin kohdilleen.

      Comment


      • #4
        Juurikin näin.

        Comment

        Working...
        X