Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi a4 1,8t aeb maf rikki?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • audi a4 1,8t aeb maf rikki?

    elikkä katottiin vag comilla maffin arvoja niin ne oli jotain 0.40 ei vaikuttanu kierrokset millään lailla..

    ja vikaakoodi tuli lambdan esilämmitys järjestelmästä lambda on vaihettu uuteen alkuperäiseen,, niin eikös näissä tule virta lambdalle ja maffille samasta paikasta voisko vika olla siinä??

    onko ollu kellään tälläsia oireita
    vai vaihanko suosiolla uuden maffin?

    mites toimiiko näissä vakio maffi autosta penkitetty 270? eli isommat suuttimet garret 28rs ym...

  • #2
    Lambdalämmityksen sähkö tulee tosiaan samasta paikasta kuin MAFin ja myös N75 ja N80. Sulake 229 20A, jota syötetään bensapumpun releen 87F-nastalla.

    Vakiomaffi on tapissa kyllä tuossa vaiheessa. Mielestäni vähän kyseenalaista tehdä ohjelma yli MAFin kapasiteetin. Joku tekee, minä en.

    Comment


    • #3
      joo täytyypää mittailla se rele,, mikähän maffi noille tehoille olis sopiva??

      Comment


        #4
        Alkuperäinen kirjoittaja heik89 Näytä viesti
        joo täytyypää mittailla se rele,, mikähän maffi noille tehoille olis sopiva??
        Jos vaihat siihen uuden erilaisen maffin kuin ohjelmaa tehdessä niin auto todennäköisesti alkaa temppuilla.

        Comment


        • #5
          Ei tarvii mitään releitä mittailla, tsekkaa mainittu sulake. Vakion mafin mittapää isommassa putkessa on oma ratkaisuni noihin, mutta vaatii säädön.

          Comment


          • #6
            sulakkeen katoin jo ehjä on.. tossa on jo kolmen tuuman imu putki ja siinä maffi kiinni..

            Comment

            Working...
            X