Eli tuossa ku on tuommoset rapsakat -30 pakkasta nii tuo auto meni jäätymään kun oli liian laimiat seokset jäähyttimessä.
Lämmöt kerkes nousta välissä tuonne vähän yli 110asteen eli tuo lämmön merkki valo sytty. Sammutin sitten aina vähäksi aikaa et lämpö laski tuonne normaaliin ja taas ajoin jonku matkaa, oli pakko saaha auto lämpimään talliin ku sattu oleen liikenteessä.
Aluksi lämmöt nousi ihan normaalisti jä pysy normaalissa mut jonku ajan päästä ne sit alko nouseen yli rajojen.
Voikohan tuosta mahollisesti mitä särkyä tuommosen jälkeen. Nestettä oli ruutannu jokun verran ulos.
Nyt auto oli viikonlopun yli lämpimässä ja nesteet vaihettu.
Auton ku ajoin ulos tallista niin kävi jonkun aikaa kolmella, mutta sit alko pelaan, eikä nyt huomannu mitään erikoisempaa kun tuossa ajelin.
Nii ja öljyn tarkistin ja oli mustaa ettei ollu ruskeaa et ois vettä päässy sekaan.
Mitä tässä nyt kannattais tarkkailla tapahtuman jälkeen?
Lämmöt kerkes nousta välissä tuonne vähän yli 110asteen eli tuo lämmön merkki valo sytty. Sammutin sitten aina vähäksi aikaa et lämpö laski tuonne normaaliin ja taas ajoin jonku matkaa, oli pakko saaha auto lämpimään talliin ku sattu oleen liikenteessä.
Aluksi lämmöt nousi ihan normaalisti jä pysy normaalissa mut jonku ajan päästä ne sit alko nouseen yli rajojen.
Voikohan tuosta mahollisesti mitä särkyä tuommosen jälkeen. Nestettä oli ruutannu jokun verran ulos.
Nyt auto oli viikonlopun yli lämpimässä ja nesteet vaihettu.
Auton ku ajoin ulos tallista niin kävi jonkun aikaa kolmella, mutta sit alko pelaan, eikä nyt huomannu mitään erikoisempaa kun tuossa ajelin.
Nii ja öljyn tarkistin ja oli mustaa ettei ollu ruskeaa et ois vettä päässy sekaan.
Mitä tässä nyt kannattais tarkkailla tapahtuman jälkeen?
Comment