Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kovalla pakkasella (yli -20astetta) tehot häviää..

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kovalla pakkasella (yli -20astetta) tehot häviää..

Moi,

Olisiko kellä tietoa kyseiseen ongelmaan? Jumiiko joku osa tai jotain? Tuntuu että ei vetoa ollenkaan kovalla pakkasella, ei meinaa saada kelattua vauhtiinkaan mitenkään.. Mut ns. normaaleilla keleillä ei mitään ongelmaa (auto 1.8T quattro)

Sama ongelma oli yksi aamu mut meni ohi kun kone lämpis ja kiusasin sitä. Veikkaan n75 tai sen toisen venttiilin jumimista jolloin paineita ei kertyny.

Comment

mulla samaa ongelmaa oli jo viime talvena, mutta tosiaan vain näillä "siperian" pakkasilla

Comment

No just näillä pakkasilla mulla teki ton ja myöhemmin öljytkin tuli ulos mut se on eri tarina.

Comment

huohottimet tukos

Comment

Melkein uskaltaisin kompata Teroa.

Ja kokemuksesta oppineena pitäisin sitä sellaisena merkkinä, että parempi ajaa takaisin parkkiruutuun ja käydä se huohotus läpi tai odotella plussakelejä. Nimittäin mulla teki tuota nyt kovilla pakkasilla pari kertaa lähtiessä, ja toisella kertaa meni sitten loppumatkasta ahtimen siivet uuteen muotoon.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja -03 tq Näytä viesti
              huohottimet tukos
              Tämä toki selittää sen, että mulla noin parisataa kilometria myöhemmin oli öljyä pihalla jo jonkin verran ja nyt vielä tuo perinteinen öljyn suodattimen jalan o-rengas valmis ja vuotaa koko ajan. Täydellisen virheellinen diagnoosi minulta siis toi n75 teoria.

"Olis pitäny jäädä kotiin."

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja -03 tq Näytä viesti
                huohottimet tukos
                Tätä mäkin meinasin ehdottaa. Ennen kun alkaa puskea öljyä pihalle, häviää tehot ja alkaa nykimään.

Comment

Minulla ollut sellaista 1,8Tq -03:ssa että näillä kovilla pakkasilla yli -20 moottorijarrutuksen jälkeen pientä muutaman sekunnin viivettä ennenkuin kone herää kunnolla vetämään, onko muilla tämmöistä?

Comment

turbon huohotin putki jäätyy, eikös siitä ollut ihan lehtiartikkeli, takuuseen korjauttivat jossain vaiheessa.

Comment

Working...
                    X