Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vinkkejä 1.8T:n tekniikanvaihtoon

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Vinkkejä 1.8T:n tekniikanvaihtoon

    Terve!

    Eli nyt pääsi käymään niin että lohkon kyljestä tuli veivit kurkkaamaan pihan puolelle (kyseessä siis profiilin kulkine, A4 1.8tq) ja kun kerran kone menee joka tapauksessa vaihtoon ni ei oikeen houkuttelis pistää enää samanlaista tilalle.

    Tietääkö kukaan että millainen homma olis laittaa S3:n tekniikka tohon kotteroon, ja kannattaako se ylipäätään? Ecun nyt ainakin joutuu vaihtamaan mut mitä muuta pitää vaihtaa?
    Sopiiko esim. vaihdeloota tohon ja joutuuko mittaristolle tekemään jotain?

    Kiitoksia vastauksista jo etukäteen :)
    Viimeksi muokannut okkim; 17.7.2010, 20:06. Perustelu: "profiilin kulkineet" vaihtuu ajan saatossa.

  • #2
    S3 kone on poikittain, eli laatikko ei ainakaan käy. Moottorin korvakkeet pitää vaihtaa myös.

    Laita S4 tekniikka sinne niin saat tehoakin. Minulta jää toivottavasti ihan pian yksi kone ylimääräiseksi. ;)

    Comment


    • #3
      No perskeles, löytyykös sulta siihen myös kaikki tarvittavat hilppeet siihe että saa ruuvattua sen tohon? :)

      Comment


      • #4
        Kyllä periaatteessa löytyy. Autokin, johon vähän itse sitä meinasin :)

        Comment


        • #5
          http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=53562 siinä vähän puuhastelua v6 biturbo A4:seen..

          Comment


          • #6
            Pitää nyt kattella vähän että mitä ton kanssa tekee... Juu tiedän et S3:ssa on kone poikittain, mut meinasin että sopiiko se kone tohon A4:n laatikkoon ku eikös niissä kuitenkin oo sama lohko.

            Sit olis viel sellasta ongelmaa että samassa rytäkässä ku sisuskalut tuli pihalle, ni autosta hävis kaikki sähköt, ja akun jännite oli vaan n.11V. Mittaristossa jäi nopeusviisari n.65:een ja kiekkamittari jämähti 2500:aan. Mikäs per***e voi aiheuttaa tollasta?!

            Comment


            • #7
              Vastaan itselleni, eli ilmeisesti startti (jonka kiertokanki on tuhonnut palasiksi) on syy sähköjen katoamiseen. Osaako kukaan sanoa millasta vahinkoa se voi saada aikaan, tai mikä on syy mittariston sekoiluun?

              Comment

              Working...
              X