Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Jakopää - remppojen hinnat 2010 ->

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Pariin edelliseen toivoisi vielä mm. moottorin näkyviin, eikä auton malli ja merkkikään haittaisi.

    Comment


    • Hello,
      Nyt on ollu TT:ssä kuluvien osien kausi, vaihtanu jo kaiken mahdollisen ja vuorossa olisi jakohihnan vaihto.
      Eli oisko kellään sanoa täällä PK-seudulla tai jossail lähistöllä edullista paikkaa jossa vaihtaa:
      -Jakohihnan, Moniurahihnan, pumpuineen ja termostaateineen.
      Alkaa olee jo massit fiinaalissa eli ei mitään Audi centeriä ;)
      Kiitos etukäteen.

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja AleksandrJ Näytä viesti
        Hello,
        Nyt on ollu TT:ssä kuluvien osien kausi, vaihtanu jo kaiken mahdollisen ja vuorossa olisi jakohihnan vaihto.
        Eli oisko kellään sanoa täällä PK-seudulla tai jossail lähistöllä edullista paikkaa jossa vaihtaa:
        -Jakohihnan, Moniurahihnan, pumpuineen ja termostaateineen.
        Alkaa olee jo massit fiinaalissa eli ei mitään Audi centeriä ;)
        Kiitos etukäteen.
        Onko siellä päin AutoFit-huoltamoja?
        Itse käytin Tampereella (Kaukajärven) AutoFitillä, joka sattu oleen erikoistunu VAG-konsernin autoihin, mutta hoituu myös muutkin.
        Oman TT:n jakohuolto tais olla sen muutaman kympin päälle 500e. Tarkkaa summaa en muista, mutta sanotaan vaikka 540e. Vastaava sama huolto Laakkosella päälle 800e.

        Eli suosittelen katsomaan, josko löytyy läheltä AutoFit-ketjun huoltamoa kun luulisi hinnat olevan melko samoja. Mutta soittamalla tai laittamalla sähköpostia selviää myös aika tarkat kustannusarviot.

        Comment


          Juurikin tänään omaani teetin jakohihna+vesipumppu+ölyt+suodatin jumpan ja hintaa tuli 720€.

          Renkomäen Autoexpert. Omalta kohdalta noin 6 vuoden ajalta ei huonoja kokemuksia.

          Comment


          • Keskivikkona pitäis viedä jakoremmi rempaan allekirjottaneen kulkine.Tulee Gatesin jakohihna sarja ja vesipumppu.Paikkana Pälkäneellä Autoasi ketjuun kuuluva korjaamo.Hintaa lupasi 500 euroa.
            Ajattelin vielä vanhukselle antaa lisää elinaikaa vaikka onkin ajettu jo 350tkm,mutta kun toimii hyvin niin menköön.Vanhalla hihnalla vetästy jo 130 tkm,nyt ei uskalla edes kaupassa käydä ettei naksahda poikki ennen vaihtoo :)

            Comment


            • A4 1.8T vm.2000 AWT
              Jakopään remppa olis tehty.Hintaa 472 euroa.
              -vesipumppu 47.5e
              -hihnasarja vag 152.0e
              -jäähyneste 27.5e
              -pientarv. 5e
              -työ 240.0e
              Paikkana Autoasi.fi ketjuun kuuluva pulju Pälkäneellä.
              Sitten purnaamiset,loppusilaus työlle oli aika surkeeta.Kulkineessa oli kaikki keulan palikat viimesen päälle linjassa ja paikoillaan vietäessä mutta sen jälkeen
              -umpiot sojotti mihin sattuu ja olivat korin muihin osiin nähden puoli senttiä poskellaan molemmat
              -jostain syystä myös nokkapelti meni etuosastaan puolisen senttiä syvemmälle kuin aikasemmin,kaamee pykälä lokasuojiin nähden.
              -kuskin puolen puskurin reuna ei ole enää linjassa lokasuojan kanssa.
              -ulkolämpötila anturi roikkui irrallaan puskurin ja syylärin välissä.
              -tiskillä maksaessa tokaisi myös että alavesiletkun sokkaa ei ole ollenkaan koska meni poikki että hommaa semmonen ettei lennä vedet pihalle :((eihä tuolla voi ajaa ennenku löytää jostain sokan,marmorilta varmaan)
              Ymmärrän että auto ei ole uusi mutta ei siitä huollossa sais romun näköistäkään tehdä.Nyt on kaikki Pälkäneen pajat joillain autonkorjaus osa-alueilla kokeiltu ja niissä kaikissa on tulos aikalailla samanlainen,pitänee siirtyä marmorin asiakkaaksi :)
              Enkä viitti edes soitella reklamaatioo koska paikat oon jo ite oikonu ja suoristellu ja säätäny.
              Viimeksi muokannut Pietu71; 25.2.2015, 19:05.

              Comment


              • 2.7bit jakopää, vesipumppu, termari ja "se toinen hihna" 850€ tarjous töineen orkkisosilla. MR-auto Nastola

                Comment


                  Orkkisosat on kova juttu. Mulla rupes 1,7 vuoden jälkeen vesipumppu vuotamaan, MR-autossa asennettu mutta koska alkuperäisosa niin Laakkonen hoiti takuuvaihdon mallikkaasti. Kait sitä nykyään saa joillekkin tarvikkeillekkin yli vuoden takuun mutta alkuperäisosa on aina varma valinta.

                  Comment


                  • Tammer-diesel ja Huolto+ tarjosivat 100tkm ja 3v takuuta jakopäähiluille. Mun mielestä ihan jees. Siellä Huoltoplussalla teetin aikataulusyistä. SKF-tason osilla.
                    Viimeksi muokannut kontio; 3.3.2015, 07:46.

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viesti
                      2.7bit jakopää, vesipumppu, termari ja "se toinen hihna" 850€ tarjous töineen orkkisosilla. MR-auto Nastola
                      Hihnasarja 347,2
                      Vesipumppu 74,92
                      Termostaatti 16,90
                      Moniurahihna 40,39
                      Jäähdytinnesteet 17,70
                      Pientarvike 10,00
                      Työt 315,00

                      Ja kanava 093 näyttää 2.00KW / 2.00KW

                      Hinta tuli olemaan 822,10€
                      Viimeksi muokannut Pitkänen; 18.3.2015, 17:05.

                      Comment


                      • 2.4. OEM osilla 500€.

                        Comment


                          Työt mukana vai itse tehty/ ei kuittia?

                          Kertokaa toki missä, kuka ja koska. Antaa paremman kuvan kokonaisuudesta.

                          Comment


                          • Eli jakopää remppa OEM osilla Huittisissa , kuitilla tulee.firman nimeä en nyt juuri muista mut ilmoitan myöhemmin.
                            Viimeksi muokannut Hartsa 1; 18.3.2015, 17:55. Perustelu: lisää.

                            Comment


                              2.7 BiT S4 -98, Autohuolto Pöntinen Mikkelissä. Jakohihnasarja, vesipumppu ja termari. Töineen 920e.

                              Comment


                              • Suositelkaa jakopään vaihto-paikkoja Kymenlaaksossa. Ja jos kellään mitään hinta-arviota?
                                Audi A4 b7 2.0 Tfsi on auto.

                                Comment


                                • Audicenter Espoo antoi pyöreän touhutonnin hinta-arvion 2.0 TDI CR hihnarempalle, jää kyllä tekemättä siellä.

                                  Comment


                                  • 2.5 tdi AKE

                                    Contitech jakohihnasarja + vesipumppu + ruiskupumpun hihnasarja 356e, autonvaraosat24.fi

                                    Vaihtotyö n. 180e, Neste Jouppi, Seinäjoki

                                    Eli yhteensä 536e

                                    Comment


                                    • http://www.amazon.de/dp/B00ER32TX2/r...=1&dra_ohs=0-0

                                      Oliskohan kenellään kokemusta kyseisestä tuotteesta?
                                      Soveltuskohan ABHn jakopään työkaluksi.
                                      Olis suunnitteilla jakopään vaihto, kun hihnalla jo ikääkin 6v, ja ajettuna noin 80tkm

                                      Comment


                                        Ei sovi ABH:lle tuo.

                                        Comment


                                          Onko kellään tietoa kuka tai mikä firma tekisi profiilin v8 Urssiin jakopää remonttia Lappeenrannan / E-Karjalan aluella? Lukitustyökalut voisin hommata varmaankin foorumilta lainaan ennen remppaa.

                                          Comment


                                            Onko paikkaa itelläs missä homman voi suorittaa? Voin ehkä asiassa auttaa, laita YV jos kiinnostaa.

                                            Comment


                                              Vaikkei Audi olekaan niin samaa konsernia. Golf cabriolet -96 1.8 bensa. Teetettynä Jyväskylässä AD:lla 190e osat + työ yhteensä. Olispa nykyautojen jakopään remontit samanhintaisia :-)

                                              Comment


                                              • Audi A6 2.8 30V jakopäähuolto, Autohuolto Rautio Järvenpäässä. Hyvä paikka muuten, voi suositella (Audi VW Skoda Seat -spesialisti)

                                                Jakohihna, moniurahihna, vesipumppu, termostaatti, hydr. kiristin, moniurahihnakiristin, jäähd. neste ja rullat. Lisätyönä nokka-akselien vuotavat stefat vaihdettiin. Yht. 1073,00e. Kyselin hintoja muualtakin ja aika kalliita tarjouksia tuli tyyliin "No se jakopää plus öljyvuotojen korjaus on jotain vajaa 2 tonnia..."

                                                Comment


                                                  A6 2.4 30V V6 (ARJ)
                                                  osat profiteile.de
                                                  Koodi:
                                                  Nro		Osa		 hinta	 kpl	  yht
                                                  6PK1880.31	Moniurahihna	 11,93 €	  1	  11,93 € 
                                                  VKM 31061.50	Kiristin	 41,84 €	  1	  41,84 € 
                                                  TX 30 87D.52	Termostaatti	 13,99 €	  1	  13,99 € 
                                                  VKMC 01903-1.50	Jakopääsetti	224,12 €	  1	 224,12 € 
                                                  E206L.81	Ilmansuodatin	  5,78 €	  1	   5,78 € 
                                                  H24W04.81	Öljynsuodatin	  6,31 €	  1	   6,31 € 
                                                  15374.101	Öljyproppu	  0,90 €	  1	   0,90 € 
                                                  0 242 235 748	Tulpat		  4,73 €	  6	  28,38 € 
                                                  					osat yht	 333,25 €
                                                  SKF:n jakopääsetissä oli mukana hammashihna, vesipumppu, pari rullaa ja hydraulikiristin. Nyt SKF:n sarja on loppu ja Contitechin vastaava sarja CT920WP3.31 maksaa 248 €.
                                                  Lisäksi meni G12++ pakkasnestettä 3l kannu noin 20 €.

                                                  Työ maksoi noin 300 € Lempäälän autopalvelussa. Olen ollut tyytyväinen tähän paikkaan. Edellinen visiitti oli kytkinpaketin vaihto ja silloinkin kaikki tehtiin sovitusti.

                                                  Vanha moniurahihnan kiristin oli vaihtokunnossa. Autolla takana noin 240 000 km. Ehkä se vaihdettiin nyt ensimmäistä kertaa.
                                                  Jakopään osilla oli noin 40 000 km takana, mutta vaihdettiin kakki samalla, kun jumitteleva termostaatti jouduttiin vaihtamaan. Rullat ja vesipumppu olivat uudenveroiset.
                                                  Viimeksi muokannut pta; 1.8.2015, 22:42. Perustelu: Tarkennuksia

                                                  Comment


                                                  • Olen katsellut ebayssa noita jakopääsettejä. SKF:n setin vesipumpussa on sininen siipipyörä. Onko se siis muovia ? Contitechin kitissä se on metallia. EdgeMotors varoittaa vesipumpuista, joissa on muovinen siipipyörä.

                                                    Comment


                                                    • Veljen 1.8t tilasin jakopään osat, oli skf vesipumppu ihmeteltiinki sitä sinistä väriä ja että onko muovia siltä se vähä vaikutti, ei huomannu veistää lastua että olis ollu varmaa.

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja kari.rautio Näytä viesti
                                                        EdgeMotors varoittaa vesipumpuista, joissa on muovinen siipipyörä.
                                                        Missä on ollut tällainen varoitus?

                                                        http://edge-motors.com/specials.php
                                                        Timing Belt (2.8 V6 30v/12v Engine, 2.7T add $50)
                                                        Parts included:
                                                        Timing belt, timing belt tensioner, Timing belt hydraulic dampener, Timing belt idler roller, Timing belt tensioner lever, genuine OEM water pump (we switched to oem pumps due to metal impeller pumps being faulty), Thermostat, Accessory belt and G12 plus coolant.

                                                        https://www.youtube.com/watch?v=RlrX3L_ACW0
                                                        Learn how to replace you timing belt and water pump on VW and Audi , use only oem water pump (had a lot of problems with metal impeller pumps)

                                                        Blaupartin juttua metalli/ ja muovisiipipyöristä:
                                                        http://www.blauparts.com/audi_water_...ntroversy.html

                                                        Comment


                                                        • Youtubessa on video, jossa vaihdetaan vesipumppua. Hajonneen muovisen siipipyörän osia kalastellaan koneen sisuksista. Eikä ollut ensi kerta. Siksi suosittelivat metallia.

                                                          Kuten pta:n linkeistä käy ilmi, muoviset juoksupyörät ovat olleet ongelma.

                                                          Earlier impellers were composed of a plastic called Durethan. In the high temperature environment of a coolant system, it encountered reliability issues. This plastic was not heat resistant enough at temperatures over 212° F (100° C).

                                                          Ongelmien johdosta materiaali on jouduttu vaihtamaan toisenlaiseen muoviin polyfeenisulfidiin (PPS).

                                                          Ehkä tuon youtubessa olleen korjaamon kokemukset perustuvat tuohon vanhampaan muovilaatuun.

                                                          Comment


                                                            Noissa molemmissa edgemotorsin linkeissä he toteavat käyttävänsä OEM-pumppuja, koska metallipyörien kanssa on ollut ongelmia.

                                                            Comment


                                                            • Jos sekä muovi- että metallijuoksupyörissä on ongelmia, niin kannattaa valita puinen.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X