Kiristimeen tuo viittaa, jos jako kerran on kohdillaan, myös nokkaketjujen osalta. Onkohan se G163:n pulssilevy oikein/kunnolla kiinni?
Mitä näyttää Vag-comilla measuring group 90
a) tyhjäkäynnillä?
b) kuormitettaessa konetta ~3000 rpm paikkeilla?
Tyhjäkäynnillä arvon pitäisi pyöriä nollan tuntumassa, ja kuormituksessa n. 16..25 asteessa. Jos lukema ei tipu tyhjäkäynnillä nollan pintaan, niin kiristin on jumiutunut "high torque" -asentoon. Kiristin ei välttämättä osaa antaa vikakoodia, jos vika ei ole siinä solenoidiosassa.
Mitä näyttää Vag-comilla measuring group 90
a) tyhjäkäynnillä?
b) kuormitettaessa konetta ~3000 rpm paikkeilla?
Tyhjäkäynnillä arvon pitäisi pyöriä nollan tuntumassa, ja kuormituksessa n. 16..25 asteessa. Jos lukema ei tipu tyhjäkäynnillä nollan pintaan, niin kiristin on jumiutunut "high torque" -asentoon. Kiristin ei välttämättä osaa antaa vikakoodia, jos vika ei ole siinä solenoidiosassa.
Comment