Mikälie kukkahattu on löytänyt tiensä mun päähän kun tänään tuli mieleen, että mitenhän tuosta 4.2 moottorista saisi vähän taloudellisemman. Jenkkiautojen kanssa on tullut puljattua jo kymmenen vuotta ja niissä parempi puola/puolat sekä kipinäboksi vaikuttavat pienentävästi tuohon kulutukseen. Jopa parikin litraa per sata km. Lisäksi moottori tulee herkemmäksi jne. Miksei tuollaiset vermeet sitten toimisi näissä uudemmissakin sakemanneissa?
8.4l/100km yhdistettyä pikkutietä ja motaria on parhain mitä olen saanut aikaiseksi mutta kulutus pomppaa heti kympin paremmalle puolelle kun moottori on kylmä ja lämpeneminen tuntuu kestävän ikuisuuden. Onko mitään keinoa saada moottoria lämpenemään nopeammin normaaliin käyntilämpötilaansa? En ole oikeastaan lainkaan tutustunut s4:n tekniikkaan koska kikotin on ollut vain käyttöauto. Minkälainen flekti noissa on, onko sähköinen vai jatkuvasti pyörivä museopuhallin? Onko kukaan parantanut ks. moottorin kipinäpuolta?
8.4l/100km yhdistettyä pikkutietä ja motaria on parhain mitä olen saanut aikaiseksi mutta kulutus pomppaa heti kympin paremmalle puolelle kun moottori on kylmä ja lämpeneminen tuntuu kestävän ikuisuuden. Onko mitään keinoa saada moottoria lämpenemään nopeammin normaaliin käyntilämpötilaansa? En ole oikeastaan lainkaan tutustunut s4:n tekniikkaan koska kikotin on ollut vain käyttöauto. Minkälainen flekti noissa on, onko sähköinen vai jatkuvasti pyörivä museopuhallin? Onko kukaan parantanut ks. moottorin kipinäpuolta?
Comment