Elikkä kun moottori lämpenee n.90 asteeseen alkaa nykiä ja pakoputkesta tulee täysin mustaa savua kierrokset alkaa laskea lopuksi ei enää ota kierroksia kuin 2000-3000. ja katkoo koko ajan tulpat uusittu.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
audi 80 2.0 käyntiongelma
Collapse
X
-
Käynti parantu huomattavasti mutta edelleen tekee saman kun lämpenee. Nyt muuttui sen verran että ajon jälkeen antaa käydä tyhjä käynnillä niin toimii taas normaalisti. mistähän tuota vikaa seuraavaksi ehtisi? missä tuossa mallissa mahtaa ruiskun boxi olla?Viimeksi muokannut samulih2; 6.3.2009, 19:06.
Comment
-
Tais nimenomaan olla jossain 6500 korvilla rajoitin, ei oikeen muista, ennen kuuttatonnia tuo tuntuu jo hiipuvan kuiteski niin ei tule vedettyä rajoittimeen. Oma on kans 3A. Miten se on toteutettu ei mitään hajua.Alkuperäinen kirjoittaja samulih2 Näytä viestiMiten muuten tuossa mallissa tulee kierrosten rajoitin kun välillä päästää yli 6500 kierroksen kun saa kiertämään niin korkealle. Onko rajoitin ohjattu ruiskunboxista vai sytytyksen ohjainlaitteesta?
Comment
-
Hieman asian vierestä, mutta onko kenelläkään tietoa miten KE-jetissä säätyy sytytyksen ennakko? Itselle ei tule muuta mieleen, kuin että kirrosluku hallilta ja kuormitusaste bensanpaineensäätimeltä... Nimittäin tuossa omassa rassissa ei ole mitään keskipako- tai alipainesäätimiä jakajassa.
Enkä ole varma onko kaikissa KE-jeteissä samanlaiset sytytysjärjestelmät.
Comment
-
No nyt rupes audi toimimaan oli joku joskus käyttäny määränjakajalta bensan tulo ja paluu putket irti ja laitta kiinnitys putit toisin päin tulo puolen suodattimella varustettu pultti oli paluu puolella ja täysin tukossa määränjakajan ja nuo suodattimet puhdistin niin alkoi toimia.
Comment

Comment