Voiko/kuuluuko APB (olikohan se APB, -01 2.7T) :ssä käyttää tenttua bensan seassa pakkasilla? Onko haitallista? Vai auttaako veden kertymisen estämiseen?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Tentun käyttö 2.7T:ssä
Collapse
X
-
Itse olen käyttänyt bensa ruiskuissa noin kerran vuodessa, jotta saa noita kondenssivesiä pois tankista. Täytyy jossain vaiheessa tutustua mitä moisten aineiden käytöstä sanotaan nokivasaroiden kanssa.
Comment
-
Mulla oli edellisen auton (bensaruisku) kanssa muistaakseni kahdesti se tilanne että tankkiin kertyi kosteutta, molemmilla kerroilla lämpötila nousi nopeasti about -30 asteesta lähelle nollaa ja tankki oli lähes tyhjä --> keräsi kondenssivettä. Auto ilmoitteli tilanteesta pätkimällä ja sytyttämällä/sammuttamalla moottorin vikavaloa. Molemmilla kerroilla tilanne meni ohi Masinolin kertakäytöllä.
Comment
-
Minun Audissa käyttöohjekirja kieltää lisäaineiden käytön. Kerran olen tankin tyhjännyt, eikä siellä ollut pisaraakaan vettä pohjalla.
Eikä ruiskuauto rakenteensa puolesta mitään viinaksia kaipaakaan. Siksi vähän varauksella suhtaudun myös näihin bio-bensoihin. Viinalla kun niitäkin on jatkettu.
Comment
Comment