Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Type 44 juonittelee käynnistyksessä-VIKA LÖYTYI!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Type 44 juonittelee käynnistyksessä-VIKA LÖYTYI!

    No nythän tulikin juoni vika tähän mun -88 malliseen käyttis satkuun.

    Se lähtee aivan normaalisti käyntiin kylmänä-mutta ei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan..
    Sitten jos päästää sammumaan niin ei käynnisty uudestaan ennekuin 5-10 min päästä-ja aivan hienosti,mutta tyhjää ei käy edellenkään ollenkaan.
    Mäkilähdöllä käynnistyy HETI lämpimänäkin-(startti pyörittää kyllä terhakkaasti)ettei tää sikäli startti vika ole..

    Kulkee tien päällä ihan normaalisti vetää ja kiihtyy-mutta alle 1000kierrosta ei käy ollenkaan ja lämpimänä tai puolilämpimänä starttaus turhaa.vaiva tuli kuin taika iskusta kun nää kelit muuttu vetisiksi...olisko sillä osuutta?
    Viimeksi muokannut audimän; 15.1.2009, 00:22. Perustelu: Vika löytyi.

  • #2
    Huohotinputket tarkistaisin ensimmäisenä, että eivät ole täynnä kuraa. Toimmihan autossa imuilman esilämmitys, jotta "kaasuttimen" kurkulle ei kerry vettä. Syyläristä kanteen vievän muhvin luona olevat anturit kannattaa tarkistaa. Sitten voisi paneutua tyhjäkäyntimoottoriin.

    Comment


    • #3
      Ei se niin kriittinen ole se imuilman lämmitys. Itsellä on pakoputkelle menevä putki poissa ja hyvin toimi -15 pakkasillakin.

      Comment


      • #4
        Voi toimia, tai sitten ei. Tuolla omat kokemukseni vuodelta 2004.

        Comment


        • #5
          Kartiosuodatin varmaan päästää hieman helpommin kosteutta järjestelmään.

          Hyvähän se lämmitys olisi tietysti olla. Ei kai sitä nyt aivan suotta ole sinne suunniteltu.
          Viimeksi muokannut jasso; 13.1.2009, 18:57.

          Comment


          • #6
            Nuo "lämpöisenä käyntiin vain vetämällä" -oireet korjaantuivat yhdessä KE-jetillisessä Audissa lautasen säädöllä.
            Se kyllä kävi joutokäyntiä ihan normaalisti, mutta käyntiin ei lähtenyt omin avuin muuten kun kylmänä.

            Comment


            • #7
              Vika löytyi!

              Se oli sitten loppujen lopuksi niinkin yksinkertainen vika että määränjakajalta kaasuläpälle meneväsä paksussa kumiputkessa oli pieni-sanoisin jopa mitätön ILMAVUOTO!!
              Asetin tötsän syvemmälle määränjakajan päälle ja kiristin klemmarin huolella-Avot! auto toimii taas kuin ihmisen ajatus.Eipä olis tuo vika tullut ekaks mieleen..sattumalta huomasin sen kun silmäilin konehuonetta noin ylimalkaisesti notta mistä alkais perkaamaan käyntihäiriön syytä..

              Comment

              Working...
              X