97 a4 1.8tq avantti, turpo vaihdettu ja lastutettu, 197hv, enemmän sais olla.
Sellainen on vikana autossani, että "puolilämpöisenä" saa monesti vääntää avaimesta ennenkö lähtee käyntiin. Jos esim ajan pätkän ja sammuttaa auton n. 10-15 minuttiksi, niin kovin monta kertaa pitää tämän jälkeen starttailla. Moottori kuulostaa lähtevän käyntiin mutta sammuu saman tien. Tänään kun hallissa koitin autoa käyntiin (on seissy päivän ja yön, lämpötila hallissa jotain 10 asteen paikkeilla) niin ei meinannu lähtiä millään. Minusta tuntuu että kone lähti viimein käyntiin kun piti petaalia pohjassa startatessa, ja bensakin tuntu haisevan. Kun irroitin koneen takana olleen lämpötila-anturin liittimen ja truikkasin sinne seeärseetä, niin tuntui auttavan. On tehny tätä varsinkin nollantuntumassa kosteilla ilmoilla. Eilen teki ensimmäistä kertaa pakkasella samaa vikaa.
Mikä voi olla vikana?
Sellainen on vikana autossani, että "puolilämpöisenä" saa monesti vääntää avaimesta ennenkö lähtee käyntiin. Jos esim ajan pätkän ja sammuttaa auton n. 10-15 minuttiksi, niin kovin monta kertaa pitää tämän jälkeen starttailla. Moottori kuulostaa lähtevän käyntiin mutta sammuu saman tien. Tänään kun hallissa koitin autoa käyntiin (on seissy päivän ja yön, lämpötila hallissa jotain 10 asteen paikkeilla) niin ei meinannu lähtiä millään. Minusta tuntuu että kone lähti viimein käyntiin kun piti petaalia pohjassa startatessa, ja bensakin tuntu haisevan. Kun irroitin koneen takana olleen lämpötila-anturin liittimen ja truikkasin sinne seeärseetä, niin tuntui auttavan. On tehny tätä varsinkin nollantuntumassa kosteilla ilmoilla. Eilen teki ensimmäistä kertaa pakkasella samaa vikaa.
Mikä voi olla vikana?
Comment