Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

c4 tdiq voimansiirron kestävyydestä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • c4 tdiq voimansiirron kestävyydestä?

    On tullut tietoa etsittyä oikeen urakalla, mutta ei vaan ole tärpännyt että minkähän verran -96 c4 tdiq:n voimansiirto kestää, ennen kuin porsii?

    Vag catistakaan ei oikeen saanut selvää.

  • #2
    Minuakin kiinnostaisi. Mulle kelpaa kyllä tieto vajaavetoistenkin lukemista ja millä kierroksilla ja millaisia vääntöjä on otettu. Ja kestikö?

    Ei kokemusta, mutta kehtaisin väittää, että voimansiirto kestää paljonkin. Vaihteisto taitaa muodostua sulakkeeksi. Lootia saa rikki ihan vakiollakin, kun osaa käyttää väärin.

    Torsen taitaa olla sama kuin Ässäläisissäkin, joista on revitty ihan miehekkäitäkin vääntöjä, eikä niitä joka päivä paukahtele. Ainakaan niistä en ole kuullut. Bensakoneissa vääntöhuiput on kyllä vähän terveellisemmillä kierrosluvuilla.

    Comment


    • #3
      Paineasetelma ilmeisesti sama 2.3-s6 r5 -97 asti ja kytkin 240 mm r5 tdiq ja r5 s6 -97 asti.
      Vauhtipyörästä ja lootasta ei ota selkoa.

      Jospa joku tietäjä ottas kantaa.

      Comment

      Working...
      X