Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 100:een 20v tekniikka

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

budjetti vaikuttaa asiaan aika paljon.

Comment

20-venttiilisessä on useimmissa tapauksissa pirun ruma ääni, pl. vapari tuubisarjan kanssa ja yhdellä matalataajuusvaimentajalla. Muuten 20v kuulostaa semmoiselta kojootilta jolla on pallit jääneet ketunrautoihin.

Tekisin 10V:stä, siihen saa aika paljon ostamalla osia jolla sen saa modattua sähkösuuttimille. Säästyy se 1,5keuroa joka 20V tekniikka-aihion hommaamiseen menee.

Comment

Äänet ja äänet..
        20v ympäristöön saa tavaraa klikkaa koriin menetelmällä ja kuriiri kantaa ne selkä vääränä kotiovelle, samalla kun itse kuuntelet jazzia kotisterkoista jotka toistavat kaiken lämmöllä ja erotellen. 10v:hen saa itse selkä kipeenä louhia malmit, rakentaa sulaton ja lähteä siitä jatkojalostamaan kaivattuja osasia. Tää ois varmaan kans yks asia mitä kannattaa mietiskellä siinä kojootin genitaalien ohessa.

Comment

mut eihän 10vt tarvi mitää hipo osia :)
          kaikki mitä 10vt tarvii on universaaleja osia.

Comment

No, nykynuorisolle pitää kaikki olla aina niin helppoa... :)

Itse asiassa kun sulatosta puhutaan, niin sellainen koksikäyttöinen on tarkoitus ensi kesänä pihalle rakentaa. :-D

http://www.backyardmetalcasting.com/

Muutama vuosi sitten tuli kokeiltua, mutta ajanpuutteen vuoksi homma tyssäsi alkuunsa.

Comment

10v tehtynä niihin tehoihin mitä 20v:stä saa pelkällä softalla menee aika paljon kalliimmaksi. Jos taas tavoitteena isommat voimat, ei juuri kustannuseroa varmaan synny. Tasoitusta kyllä 10v hatulla annetaan aika paljon...

Ilmottele Rami kun vitosen alulohkoja alkaa putkahtelemaan :)

Comment

Missäs hinnoissa nuo 10vt:n sytytys+ruisku moottorin ohjaukset pyörivät? Megaruutan "rakennus-sarjan" voi todennäköisesti unohtaa vai..toiset kehuu/moittii? Jos vertaa vaikka tatech:n ruisku+sytytys alk. n.800? toimiiko säätöjen puolesta, niillä halvemman pään paketeilla vai vaatiiko jotain parin tonnin hifistelypakettaja missä taas toimintoja ylimääräisenä?

Comment

samoissa ne 10vt ja 20vt ohjaimet liikkuvat, ja jos halvalla haluaa, ni eiköhän Porkkis auta vaikkapa 20vt suorasytkä motronic konversiossa :)

Comment

Itse voin ainakin antaa plus-äänen Tatechille. Ihan perus paketilla varmaan pärjäilee jollei tarvitse mitään paukkua tms.
                    Asennus onnistuu kunhan tietää hieman perustietoa autosähköistä, kattavat ohjeet mukana ja puhelintuki tarvittaessa. Plussana se myös että pääsee eroon MAF:sta ja tuo Tatech tukee todella laajaa anturivalikoimaa. Aina ei tarvitse siis suunnata marmorille salkullinen rahaa mukana kun joku anturi hajoaa.
                    Itse tekisin ainakin valmiista aihiosta uuden johtosarjan. 15vuotta kosteaa ulkoilmaa tekee joskus "ihmeitä" alkuperäiselle johtosarjalle...

Comment

Mikäs 20v/vt kansi malli sattui tuohon mc1:een, pienin muutoksin. Kyselis sattuisko niitä halkeilemattomana vielä löytymään?

Comment

Kaikki 20v kannet sopii yhtä hyvin mc1 lohkoon. Vaparin kannet ovat yleensä halkeamattomia, mutta niistä puuttuu vesiharavan vaatimat koneistukset sekä pakopuolelta muutama pinnapultin reikä.

Comment

Working...
                        X