Eli ekalla kerralla joutuu pyörittämään pitkään ja lähtee jos on lähteäkseen. Toisella kerralla starttaa heti. Vaikka ekalla kerralla ei pyörittäisi kuin n. kaksi sekuntia, lähtee toisella yrittämällä laakista käyntiin. Lämpöisenä starttaa melkein aina nätisti, joskus tosin tekee sitä, että käynnistyy vähän yskien tai joutuu sahaamaan monta yritystä putkeen ennen kuin käynnistyy. Tulpat, virranjakajan kansi ja pyörijä on vaihettu n. 10tkm sitten. Voisko taas olla vaihtokunnossa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B4 ei käynnisty aamuisin laakista
Collapse
X
-
Mites tulpan johdot?
Jotekin tuli taas mieleen äitimuorin A3, jonka nokka-akselin asentotunnistimen liittimess tai johtosarjassa oli kosketushäikkä. Ei lähtenyt ekalla, eikä välttämättä tokallakaa vaikka kuinka sahasi. Kun lähti käyntiin, lähti samantien. Teki kyllä samaa kylmänä ja lämpimänä.
Olisiko tässäkin joku kosketushäiriö -luonteinen juttu..
-
Älä ainakaan sytkälaitteisiin CRC:tä ruiski. Menee vaan pilalle.Alkuperäinen kirjoittaja fumer Näytä viestiMistä kohtaa moottoria kannattaisi ruveta liittimiä availemaan ja CRC:tä ruiskuttelemaan?
Comment
-
Bensapumpun relekinhän on tätä samaa sarjaa.
Lähteekö paremmin käyntiin, jos painaa hieman kaasua startatessa? Imuvuotoa vaan meinaisin.Alkuperäinen kirjoittaja fumer Näytä viesti...joskus tosin tekee sitä, että käynnistyy vähän yskien tai joutuu sahaamaan monta yritystä putkeen ennen kuin käynnistyy.
Comment
-
Ei oikeastaan auta polkimen painaminen. Ainoa mikä auttaa on odottaa tovi ja sitten yrittää uudelleen. Tänään huomasin, kun oli auto lämmitysjohdon päässä, niin lähti mainiosti käyntiin ensi yrittämällä...Lähteekö paremmin käyntiin, jos painaa hieman kaasua startatessa? Imuvuotoa vaan meinaisin.
Comment

Comment