Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Miten etsin mahd alipainevuotoja....

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Miten etsin mahd alipainevuotoja....

    veekutonen ja automaattii kenkkuilee edelleen, ei anna koodeja, mutta käy karkeesti, eikä kulje matalilla kierroksilla .kipinäpuoli jo vaihdettu jne. laatikko se ei liene... joskus toimii ok, yleensä. Kuinka lähestyn tuota alipainehässäkkää viksusti? kokeilin searchia mut en löytäny (väärät sanat tai jotain)

    #2
    Eetteri eli ´starttipilotti´on melkoisen tehokas aine ilmaisemaan alipainevuodon. Käyttö sitten järjen kanssa eli sätkä tumpattuna ja vain pieni suhaus kerrallaa ettei kone naukaise viimeisen kerran kun vuoto löytyy.

    Comment


    • #3
      ok, starttipilotin tunnen, enkä tupakoi. mutta pieni suhaus minne...?

      Comment


        #4
        En tuota kuutoskonetta tunne sen tarkemmin, mutta esim. jarrutehostajan alipaineletku/tehostin saattavat vuotaa. Noita puolen sentin paksuisia kumiletkuja on varmaan kuutosen konehuoneessakin jonkin verran. Niitä vaan liitos kerrallaan käymään läpi.

        Comment


        • #5
          aah, jotenkin niin,että sinnepäin suhautan ja jos se vaikuttaa koneen käyntiin niin vika löytyi! Olenkohan joskus tuollaista lukenut, taitaa perheenisää väsy vaivat ja muisti heiketä.
          kiitos!

          Comment


          • #6
            Omituista????
            Olen huomaavinani seuraavaa:
            autoni lämmöt ei ihan nouse sinne 90 vaan jää näillä keleillä (-10) 80 tieneille maantiellä, ei sinänsä sen ihmeepää.
            No välillä myös ilastointi työntää kylmää ilmaa ineen. SAMALLA auto käy tasaisemmin ja vetää paremmin.
            Outoa!?
            Olisiko joku lämpödetektori sitten seuraava epäilty?

            Comment


            • #7
              En tiedä onko AAH:ssa samanlaiset letkut mutta minun ABC :stä löytyi vuoto alipaine tehostajan letkusta olevasta muovisesta mötikästä (takaiskuventtiili ?!). Se on kiinnitetty liian lähelle kannen koppaa vasten ja oli sulanut. Irroitus yritys hajotti sen lopullisesti. Kun niitä letkuja seuraa moottorin etupuolelle tulee 90 asteen mutka. Siinä oli seuraava vuoto. Jos asiasta haluaa varmistua eikä letkuja ole koskaan vaihdettu, minä vaihtaisin ne kaikki kerralla.

              Vikaa haettiin koska kaasussa oli heti tyhjäkäynnin yläpuolella "kuollut" kohta eli liikkeelle lähdettäessä kone melkein sammui ja sen jäkeen takaraivo nytkähti vasten niskatukea (onneksi on pehmustettu)

              Comment

              Working...
              X