onko tuosta viritys kanneksi tuohon 1bn tilalle ku tuo olis kuitenki ihan uus kansi kannattaako koittaa sovittaa vai kairata tuo alkuperäinen? mimmosella varmuudella on tuo WB/WC?
Jos on palasäätöinen, sen näkee ihan suoraan kun venttiilikoppa on irti. Säätölevyt on nostimen päällä poterossa kiinni.
Noiden jäykkien nostajien säätäminen on sitten aidosti pirullinen toimenpide. Palasäätöinen on vielä ihan kelvollinen kun vain on siihen tarkoitetut työkalut. Lashcappien vaihtamiseen pitää nokka-akseli ottaa irti joka kerta kun välyksiä säätää, ja lisäksi tarviit vielä säkillisen niitä cappejä jottei valikoima lopu kesken.
Onneksi tuo on 10V kone. 5-valve V8:ssa voisi jo käpy palaa. :)
Uudet jouset tarttet kanssa ja kun kerran keveyttä haetaan niin ainakin titaaniset jousen ylälautaset.
joo multa löytyy kaikki mitä mainitsit tuolta 034stä tilasin.... sit on bensa kisko vieläky löytäs tohon jotku suuttimet jotka sopii tuohon... jtn suosituksia... sitte vielä turbon päivitys jtn 350-400 luokkaa vois yrittää saavuttaa... miten se oli että männät ja kanget tuossa kestää??? kun tuon koneen tuolta revin pois niin ajattelin ainakin laakerit ja renkaat uusia... mistäs kannattaa tilailla vai meneekö marmorihommiksi? paljon kysymyksiä... huh toivottavast joku osaa vastata noihin.
niin kyl noi on ihan hydrauliset nostajat..
niin ja ajattelin vipecciä tuohon ohjaimeksi ku tuo sporttiauto on tuossa melkeen naapurissa.? mitä mieltä olette tuosta?
Viimeksi muokannut 8866; 22.7.2009, 20:47.
Perustelu: Yhdistin.
Comment