Moi,
onko jollain tietoa millä saisi ohjausta kevennettyä kun vähän jäykkä. Tehostin on kunnossa ja muistaakseni uusi 140 bar pumppu paikalla.
Audilla sanoivat että kevyempi ohjaus on lisävarusteena mutta onko silloin eri hammastanko ja onko näissä mahdollisesti joku paineensäätö/tehostuksen säätö itse hammastangossa kun ei mitään eroa onko 120 tai 140 barin pumppu paikalla, ei öljy vuotoja missään?
Onko jollain kokemusta tehostimen öljyn viskositeetin vaikutuksesta jos sattuis olee hammastangossa sisäinen vuoto ku toisessa saman vuotisessa pirusti kevyempi ohjaus.
Audi A4 B8 2.0 TDI quattro Diesel (143 hv / 105 kW CAGA, vm 2011)
onko jollain tietoa millä saisi ohjausta kevennettyä kun vähän jäykkä. Tehostin on kunnossa ja muistaakseni uusi 140 bar pumppu paikalla.
Audilla sanoivat että kevyempi ohjaus on lisävarusteena mutta onko silloin eri hammastanko ja onko näissä mahdollisesti joku paineensäätö/tehostuksen säätö itse hammastangossa kun ei mitään eroa onko 120 tai 140 barin pumppu paikalla, ei öljy vuotoja missään?
Onko jollain kokemusta tehostimen öljyn viskositeetin vaikutuksesta jos sattuis olee hammastangossa sisäinen vuoto ku toisessa saman vuotisessa pirusti kevyempi ohjaus.
Audi A4 B8 2.0 TDI quattro Diesel (143 hv / 105 kW CAGA, vm 2011)
Comment