Auttakaa miestä ennen mäkeä: Muistelen foorumilla nähneeni linkin sivustolle, jossa kerrotaan eri automerkkien ja -mallien nelivedoissa käytetyistä voimansiirroista ja niiden lukoista. Nyt en löydä linkkiä enkä sivustoa hakemallakaan, joten olisiko kellään muistikuvia moisesta?
Asiahan kiinnostaa siinä mielessä, että tämänpäiväisen leikkimielisen pujottelukisan jälkeen mieli tekee taasen nelikkoa. Mielellään mahdollisimman kehittynyttä mallia, joka ei kuitenkaan sisältäisi sähköhömpötyksiä kuten ajonvakautusta. Ulkomuistelisin, että ainakin V8:ssa oli torseeni keskellä ja takana, mahdollisesti näin oli myös alkupään S6:ssakin. - Onko kuitenkaan olemassa Audia (Iltis poislukien?), jossa olisi 3 mekaanista lukkoa tai niihin etäisesti rinnastettavaa esijännitettyä torsenia?
Kaipa ylläolevan voisi kiteyttää yhteen kysymykseenikin: Mikä on Parasta nelivetotekniikkaa Audilta ilman sähköhömpötyksiä?
Asiahan kiinnostaa siinä mielessä, että tämänpäiväisen leikkimielisen pujottelukisan jälkeen mieli tekee taasen nelikkoa. Mielellään mahdollisimman kehittynyttä mallia, joka ei kuitenkaan sisältäisi sähköhömpötyksiä kuten ajonvakautusta. Ulkomuistelisin, että ainakin V8:ssa oli torseeni keskellä ja takana, mahdollisesti näin oli myös alkupään S6:ssakin. - Onko kuitenkaan olemassa Audia (Iltis poislukien?), jossa olisi 3 mekaanista lukkoa tai niihin etäisesti rinnastettavaa esijännitettyä torsenia?
Kaipa ylläolevan voisi kiteyttää yhteen kysymykseenikin: Mikä on Parasta nelivetotekniikkaa Audilta ilman sähköhömpötyksiä?
Comment