Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S6 AAN mystinen vika

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S6 AAN mystinen vika

    Alkaa järki loppumaan kun laittaa konepelliä kiinni alkaa auto röpöttämään ja monesti sammuu. Pelti ei ota fyysisesti mihinkään kiinni. Onko ideoita?

  • #2
    Johtosarjaa ihmettelisin, voiko olla että luukun kiinni-tunnistin johdot olisi oikarissa moottorin johtosarjaan.

    Comment


      #3
      Onko väliä miten konepellin sulkee ? Painamalla vai tiputtamalla.

      Comment


      • #4
        Ei tarvitse kun tuulihakaan asti laskea niin jo alkaa röpellys ja kun nostaa ylös niin hörähtää taas

        Comment


          #5
          Saattaa mennä vähän tyhmien kysymysten puolelle, mutta eihän paina/tuki ilmanottoa jotenkin?

          Comment


            #6
            Mites tässä korimallissa menee konepellin kaasujouset? Painaako ne mitenkään mitään tärkeetä letkua/putkea tms?

            Comment


              #7
              Yksi iso kaasujousi, mutta sille pitäisi olla hyvin tilaa eikä siinä ole kuin jarruputkia ja jäähd.letkuja&paisari vieressä.
              Roikkuuko konepellin sisäpinnalla oleva eristysmatto ja onko tässä päivitetty suorasytkäosat ja niiden johdotus? Ja onhan suutinten johtosarjat ja liittimet ehjät/kunnolla paikoillaan ettei se eristysmatto paina jotain liitosta auki?

              Comment


                #8
                Mulla oli joskus ässässä vastaava vika, ja syy löytyi muistaakseni huonosti kiinni olevasta puolien maadoituksesta(1.8t konversio siis).

                Comment


                • #9
                  Mulla S2:ssa aikoinaan samanlainen vika, kun löi konepellin kiinni niin auto sammui. Vika löytyi moottorin/rungon välinen maajohto, sen uusittuani kaikki ok.
                  Ehkä maa kulki jotenkin saranan ja lukon kautta tai jotain??? Tää on niitä mystisiä...

                  Comment


                  • #10
                    Itsellä oli joskus S2 ongelmana jälkiasennus hälytin, kun siinä oli tunnistus että onko pelti auki.
                    Oireili niin, että ei lähtenyt käyntiin kun pellin avausvaijeri oli hieman löysällä ja luuli siis pellin olevan auki aina.

                    Ei sama vika/oire, mutta voisko olla jotain saman tyyppistä?

                    Comment


                    • #11
                      Käy jotenkii tosi rikkaalla ja välillä sammunukki ajosta päin
                      Antaa 00561 ja 00537
                      Maadoitukset pitäis olla kunnos

                      Comment


                        #12
                        Juurikin samojen koodien kans tappelin pitkän aikaa AAN moottorin kans. Kävi rikkaalla kokoajan, sammuili liikennevaloihin, kierrokset humpasi lambdakorjauksen myötä. Vikana oli semirikkinäinen kiinan kopio MAF. Laitoin käytetyn ehjän orginaalin ja vika loppu siihen.
                        Viimeksi muokannut bonus; 30.11.2021, 11:30.

                        Comment


                        • #13
                          Huonosti taitaa enää löytyä maffeja näihin paitsi tietysti niitä kiinanpaskoja

                          Comment


                            #14
                            Multa voi lunastaa pari vuotta sitte traditionilta ostetun(ehkä 10tkm ajettu) orkkismaffin. Ihan ilmaseks ei kyllä lähde. Saa niitä kai vieläkin sieltä uutena.

                            Comment


                            • #15
                              Millä varaosanumerolla? Tuli sellainenkin mieleen kun tällähetkellä on 0 280 213 017 ja selailin juttuja läpi niin kuuluisko sen olla 0 280 213 007?

                              Comment


                                #16
                                Tämä on juurikin tuo 007 loppuinen eli 034133471K. Tuo sinun lienee rs2 osa. Siinä ei käsittääkseni ole muuta eroa kuin harvempi säleikkö. Ässän maffissa on sellanen metalli"sihti" ja rs2 osassa muovinen harvempi ritilä. Toimii ristiin ilman softa- tai muitakaan muutoksia ja virtaa aivan samalla tavalla.

                                Comment

                                Working...
                                X