Tuli vaihdettua suuttimet ja putsattua venttiilit karstoista imupuolelta, eli ei käynyt kansi auki. Kaikki tehty tietysti ekaa kertaa mutta pitkien opetusvideoiden ja tutkimisen jälkeen eli en usko että mitään asennettu väärin.
käynnistäessä ei ongelmia, 5minuutin päästä alko hirvee valkonen savutus putkista ja pienen matkan peruuttaessa stögäs siihen (automaatti). Kone taas käyntiin ja 10metrin päästä uudestaan kone sammu. Tän jälkeen ei enää lähtenyt käynttiin. Hyppäsin autosta ulos ja suurimmat osat öljyistä pitkin teitä ja ajotietokone kerto saman.
Ei mitään, auto sivuun ja kävin nyt tutkimassa että siitä oli pamahtanut 06h103213g huohotinletku kokonaan poikki.
En ihan ymmärrä tätä huohotin systeemiä vaikka yrittänyt etsiäkin siitä tietoa täältäkin.
Kysymys kuuluukin, voiko ton letkun pamahtaminen aiheuttaa kys vahingon, mistä mahtaa öljyt olla tullu pihalle kun konehuone ylhäältä näyttää ihan puhtaalta ja kannattaako ruveta korjailemaan vai ajaa suoraan paaliin? Jos kys letku ei voi aiheuttaa vastaavaa, niin osaan alkaa etsiä omaa virhettä asennuksista.
käynnistäessä ei ongelmia, 5minuutin päästä alko hirvee valkonen savutus putkista ja pienen matkan peruuttaessa stögäs siihen (automaatti). Kone taas käyntiin ja 10metrin päästä uudestaan kone sammu. Tän jälkeen ei enää lähtenyt käynttiin. Hyppäsin autosta ulos ja suurimmat osat öljyistä pitkin teitä ja ajotietokone kerto saman.
Ei mitään, auto sivuun ja kävin nyt tutkimassa että siitä oli pamahtanut 06h103213g huohotinletku kokonaan poikki.
En ihan ymmärrä tätä huohotin systeemiä vaikka yrittänyt etsiäkin siitä tietoa täältäkin.
Kysymys kuuluukin, voiko ton letkun pamahtaminen aiheuttaa kys vahingon, mistä mahtaa öljyt olla tullu pihalle kun konehuone ylhäältä näyttää ihan puhtaalta ja kannattaako ruveta korjailemaan vai ajaa suoraan paaliin? Jos kys letku ei voi aiheuttaa vastaavaa, niin osaan alkaa etsiä omaa virhettä asennuksista.
Comment