Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi 90 vm:1985 käynnistyy huonosti lämpimänä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    En ihan tarkalleen saannu kuin monta oli pielessä mut kun vauhtipyörän merkki oli kohillaan niin nokkapyörän takamerkki oli klo:6-7 ja pyöritin konetta kuinka mont kertaa nii ei menny kohille noi merkit.
    Syy hihnan hyppäämiseen varmaanki et oli lunta menny tonne hihnapyörän luokse ku yöl oli satanu,puuttuu toi jakopäähihnan suoja pelti/muovi tost.
    Mistäs noit venttiilejä kannattaa lähtee kyselemään?

    Comment


    • #32
      Ihan normivaraosasta.

      Comment


      • #33
        Kuinkas suuri mahdollisuus on et alakerran laakerit ois menny tos samalla taikka mäntä?viel en oo kerenny purkamaan kantta pois.
        Viimeksi muokannut tonzaaas; 28.2.2008, 21:10.

        Comment


        • #34
          Laitetaas tähän jatkoa.
          Elikkä pitäis saada alkuperäsen turbopakosarjan tilalle uusi koska olis tarkotus ottaa koneesta vähäsen heppoja viel irti mistäköhän löytyis kyseiseen koneeseen tollanen haulla yritin etsiä mutta ei tulosta?entäs kannentiiviste saako kestävämpää ku alkuperänen?uus nokka kans hakusessa mut ei ihan varma se viel.kansi ois tarkotus viilauttaa jossain koneistamossa.Mietin täs viel et mitä muuta "järkevää" tehojen kannalta kannattais tehä kun ei kuiteskaan tarkotus ohjattavaa ruiskuboksia laittaa.

          Viel pitäis saada tietoon mitä vuosimallia kyseinen kone on kuvassa http://www.fotopankki.fi/tonza85/kuva/2147915380889664
          Muuta tietoa ei ole kun että on 200 audin ja 2.2i turbo ja 80 luvulta

          Comment


          • #35
            Mitä kaikkea oli koneesta hajonnut?

            Pistä konekoodi ja sen peräss oleva sarjanumero tänne esille. Löytyy tulpparivistön alapuolelta lohkosta.

            Comment


            • #36
              Millaisia ahtoja ja heppoja on ajateltu? Vaikokannentiiviste varmasti kestää pienet piristykset.

              Comment


              • #37
                WJ tai WS tuo näyttäs olevan ,joskin jonkin verran räpelletyn näköinen. Melkein kaikkea saat hiplata jos yli 200hp tehoja havittelet ja männät taitaa olla yksi kalleimpia investointeja ,kun porauskunnossa kuitenkin.

                Comment


                • #38
                  Jeps katoin tota konekoodia mut en saannu siit mitään selvää pitää viel kattoo tarkemmin ku kannen saa tänään irti.
                  Elikkä tän hetkiset tehot on audissa tai siis ku ajossa oli penkitetty 0.6 ahdoilla 186hp ja 300nm.koneeseen oli tehty v.2005 täys remppa elikkä kaikki kuluva osa uusittu ja turbo muokattu proturbolla.
                  Jäänny koneen laittajalta vähän projekti kesken ku ei ees välijäähytintä oo laitettu ja ahtoputket niinkun kuvasta näkyy aika nopsaa tehty.itel ois tarkotus laittaa välijäähytin ja uusia ahtoputket sit ku viat on saatu korjattua

                  Comment


                  • #39
                    Tänään sain kannen irti nii kaikki imuventtiilit ja 2 pakoventtiiliä ottanu vähäsen mäntään kiinni elikkä varmaa järkevin uusia kaikki venttiilit.
                    Mitkä on vakion mäntien koko tossa 2.2i turbossa?
                    Viimeksi muokannut tonzaaas; 1.3.2008, 20:17.

                    Comment


                    • #40
                      Tänään katoin niin mänässä luki päällä et 79,485 ja oliks joku noral vai norak merkkinen.eli onks toi 79,485 männän koko ja onko vakio mäntä?

                      Comment


                      • #41
                        Lue nyt se moottorikoodi siitä lohkon kyljestä. Muuten tämä menee arvailuksi.
                        http://www.audiclub.fi/phpBB2/attach...1&d=1193839958

                        Comment


                        • #42
                          Nural on merkki ja alkuperäinen

                          Comment

                          Working...
                          X