Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 2.0T FSI B7 moottorin päivitystä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 2.0T FSI B7 moottorin päivitystä

    Omassa audissa vähän huono tyhjäkäynti. Vcds antoi sytytyskatkoksia 3 sylinterille. Vaihdoin tulpat
    , puolan ja suuttimen. Ei auttanut mitään. Imuventtiilit tarkastin suutinta vaihtaessa ja ne olivat hieman karstaiset.
    Sittempä aloin puristuspaineita mittaamaan.
    1. 10.5
    2.6.5
    3.10.1
    4.6.6
    Näillänäkymin siis moottoria aukasemaan. Samallahan sinne laittaa kestävempää rautaa. Haaveina olisi tämän remontin jälkeen viritellä n. 400hv
    Mistä porukka on tilannut ea113 kierokanget, männät sun muut koneen sisuskalut ?
    Olisiko näistä mihinkään ?
    https://performancebyie.com/collecti...di-18t-20t-fsi
    https://www.bar-tek-tuning.com/forge...0-l-tfsi-ea113

    Ja onko kellään kokemusta tasapainoakselin poistosta tämmöisellä ?
    ​​​​​​​https://speed-autoteile.fi/index.php...oduct_id=32766

  • #2
    Asentelin tuossa kesällä tuon freewheelin, oli helppo asentaa. Tärinöitä ja värinöitä on nyt enemmän, mutta luulen, että jäykemmät moottorin tuet vaikuttavat melko paljon niiden syntymiseen. Samalla kannattaa vaihtaa öljyruiskut ja vähintään puhdistaa öljysihti, itse vaihdoin sen päivitettyyn malliin. IE:n kankia kehuvat kovasti jenkkien audifoorumilla audizinessä ja suosittelevat juurikin noita kivääriporattuja. Lisätietoa ea113 koneen rakentamisesta https://performancebyie.com/blogs/ie...fsi-bottom-end

    Comment

    Working...
    X