Autossani Audi A6 nousee lämmöt tappiin. Onkohan syynä termostaatti vai lämpötila-anturi, vai jokin muu? Pari kilometriä ajettuani lämmöt laskee nopeasti normaaliksi.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Jäähtymisongelmia?
Collapse
X
-
Jäähtymisongelmia?
Audini A6 lämmöt noussut 110-120 C. Tässä lämmössä oli n. 500 m, jonka jälkeen lämpö laski sekuntiviisari nopeudella normaaliksi. Tätä se on tehnyt ajoittaen.
Pörhöllä vaihdettiin termostaatti ja tarkistettiin lämpöanturi. Sama lämmönnousu jatkuu tiheämmin nyt. Välillä lämmöt nousee heti liikkeelle lähdön jälkeen nopeasti 90 C asteeseen.
Lämpöjen ollessa ylhäällä jäähdytin on kylmä etuosasta.
Autossa on uusi vesipumppu.
Mikä vikana?
Toinen kysymys: Mitä näissä kirjoituksissa tarkoitetaan, kun puhutaan s2 3b, B5, b6,Ur 4 s?
Comment
-
Laittaisitko profiiliin myös auton vuosimallin ja moottorin tiedot, avittais diagnoosia kummasti.
Comment
-
Kuulostaa täysin siltä, että vesipumpun vesiratas luistaisi akselilla. Pumpun ratas on muovia ja tyypillisesti rikkoutuva osa. Valmistus vika?
Eihän lämpöanturin vaihdossa jäänyt ilmakuplaa anturin kohdalle?
Comment
-
-
Toivottavasti mittaristo pelaa,vai onko ongelmaa ollut a6 mallissa.Mullahan piti (a4 )vaihtaa mittaristo,sen sekoilun vuoksi.Muistaakseni lämmöt seikkaili ja vähä muutkin.Ongelmaa ollut juuri tuon ikäsissä,mutta en tiedä onko a6-malleissa.Veikkaus mittaristolle....jos ei veikkaa,ei voi voittaa....
Comment
Comment