Vähissä varmaan on tietopankin tarve C4-koppaisen automaattiaskin tiivistämisestä, mutta ehken monella on kokemusta jo siitä. Vinkit siis ovat tervetulleita. Automaattivaihteistosta pimeni ensin pakkivalojen katkaisin (monitoimikatkaisin, mutta muut toiminnot toimivat) ja sitten hovihuoltamo huomasi, että pitemmän aikaa tilkitty öljyvuoto onkin vaihdelaatikosta ja öljy ATF:ää. Positiivisena asiana voisi siis pitää sitä, että AAH V6 onkin ilmeisesti itse tiivis.
Audin vaihdelaatikko on mallia CRF, kun tänään kävin K-Caaralta siihen stefoja tiedustelemassa. Ainoat tiivisteet mitä saa tilaamalla on kardaanin puolen stefa ja turbiiniakselin stefa. Ensimmäisenä nyt yritetään pestä laatikko, että näkisi tarkemmin mistä se vuotaa, mutta vinkkejä sen suhteen otetaan vastaan. Voi olla viksuinta, että vaihdelaatikko puotetaan alas. Huohotinta näissä ei taida olla vai onko?
Katselin jo alkuperäisien osanumeroiden avulla tiivisteitä netistä. Aika monesta eri paikasta joutuu tilailemaan ja esimerkiksi vaihdelaatikon ja jakolaatikon (torsenin) välistä tasotiivistettä ei saa oikein mistään. Vaihdelaatikkohan on ZF:n valmistama niin olisiko järkevää nöyrästi kysellä ZF Centeriltä tarpeet tähän tiivistykseen?
Audin vaihdelaatikko on mallia CRF, kun tänään kävin K-Caaralta siihen stefoja tiedustelemassa. Ainoat tiivisteet mitä saa tilaamalla on kardaanin puolen stefa ja turbiiniakselin stefa. Ensimmäisenä nyt yritetään pestä laatikko, että näkisi tarkemmin mistä se vuotaa, mutta vinkkejä sen suhteen otetaan vastaan. Voi olla viksuinta, että vaihdelaatikko puotetaan alas. Huohotinta näissä ei taida olla vai onko?
Katselin jo alkuperäisien osanumeroiden avulla tiivisteitä netistä. Aika monesta eri paikasta joutuu tilailemaan ja esimerkiksi vaihdelaatikon ja jakolaatikon (torsenin) välistä tasotiivistettä ei saa oikein mistään. Vaihdelaatikkohan on ZF:n valmistama niin olisiko järkevää nöyrästi kysellä ZF Centeriltä tarpeet tähän tiivistykseen?
Comment