Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 hukkaa nestettä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A4 hukkaa nestettä

    Audi A4 1.6 -95 hukkaa nestettä. Lämmöt nousevat ihan normaalisti 90 asteeseen asti, eikä lämpömittari ole temppuillut millään lailla. Vika ei ole kannessa eikä kannentiivisteessä, eikä myöskään jäähdyttimessä. Nämä olen tarkistanut. Myös letkut ja liittimet ovat kunnossa. Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta ongelmasta, ja mikä voisi olla vikana?

    #2
    Vetääkö helposti ikkunoita huuruun? Lämppärin kenno?

    Comment


      #3
      Ei kyllä kovin helposti, ainakaan yksin ajaessa. Silloin vetää huuruun, kun kyydissä on enemmän porukkaa ja pihalla kostea ilma. Itse olen ajatellut, että nestesäiliön korkki ei ole tarpeeksi tiivis, ja päästä nestettä pois, kun paine kasvaa. Olisiko tässä mitään järkeä? Nestettä ei katoa kovin nopeasti, 500km ajon jälkeen on kadonnut sen verran, että sen huomaa.

      Comment


      • #4
        Onko varmistettu ettei vesipumppu vuoda?
        Sen näkis varmaan jos jäähdytysnesteet on punaiset ja nykäisee pohjapanssarin pois. Luulisi tällöin vesipumpun alapuolella olevan punertavaa jäännöstä jäähdytysnesteestä.

        Comment


        • #5
          Profiilin auto hukkasi myös nestettä aikoinaan. Lämmöt käyttäyty normaalisti. Vuoto löytyi lohkolämmittimen vastuksesta, tiivisteet oli entiset.

          Comment

          Working...
          X