Taas aihetta kysellä foorumilta. Kerron koko tarinan:
Elikkä tuossa pari viikkoa sitten kävin shellin pesussa tuolla profiilin autolla ja tuli kovasti sähköhäiriöitä, eli vettä pääsi vääriin paikkoihin, kuitenkaan aiemmin ei ole moisia tullut.
Kaasu ei siis toiminut kun lähdin pesusta, sitten toimi mutta ei enää sadan metrin jälkeen.
Tunnin ainakin sen kanssa pelasin siinä, irrottelin johdot ja kuivailin, toimi huonosti mutta pääsin kotiin.
Seuraavana päivänä sammui kerran ajosta, vartin päästä toimi mutta vain n. 0,5 ahdoilla, tähän ei tullut selvyyttä vag-comilla, monena päivänä purin johtoja ja kuivailin vaikkei mitään kosteutta enää ollut havaittavissa.
Viikon päästä kuin taikaiskusta ahdot nousi 1,3:een.
Kunnes tänään uskaltauduin pesuun taas, suojattuani johdot.
Pelko perseessä sinne menin ja aiheesta, taas ongelmia, mutta ei enää aivan samanlaisia:
Alkuun vaikutti samalta, auto ulos pesusta, kaasu ei toimi ja röpöttää hieman. Ajoin parkkiin ja taas johtojen kimppuun, vettä tulipellin takana oli jonkin verran muttei johdoissa(ecukotelo).
Ajoin sitten hieman sivummalle kun arvasin ettei siitä vähään aikaan lähdetä.
Sammutin siihen ja tutkiskelin, ja sitten alkoi omituiset jutut, eli antoi bensaa todella paljon eikä käynyt kuin vaivoin, kaasua otti sen verran että pyöri n. 1500rpm ja savutti vielä enemmän.
Tätä shouta jatkui puolisen tuntia kun kokeilin eri juttuja ja käynnistelin.
Noh yritin vag-comia saada vörkkiin muttei tuo shareware juuri toimi, joten irti ja taas käynnistin, ja nyt se teki aivan käsittämättömän, tuntui kuin olisi ollut kiinnileikannut kone, kun yritti startata niin ei pyörinyt vaikka startti kyllä yritti.
Lykkäsin vaihteella hieman edestakas ja hieman jo pyörähti mutta jumitti uusiks, lykkäsin lisää ja sitten alkoi pyöriä kunnolla mutta ei käynnisty, sekä pitää sellaista ääntä pyörittäessä kuin vilkku mutta ääni kalkattava?? En pysty ymmärtämään enää mikä on, varsinkin näihin kahteen viimeiseen haluaisin jotain ehdotusta.
Toivottavasti joku jaksoi lukea loppuun..
Elikkä tuossa pari viikkoa sitten kävin shellin pesussa tuolla profiilin autolla ja tuli kovasti sähköhäiriöitä, eli vettä pääsi vääriin paikkoihin, kuitenkaan aiemmin ei ole moisia tullut.
Kaasu ei siis toiminut kun lähdin pesusta, sitten toimi mutta ei enää sadan metrin jälkeen.
Tunnin ainakin sen kanssa pelasin siinä, irrottelin johdot ja kuivailin, toimi huonosti mutta pääsin kotiin.
Seuraavana päivänä sammui kerran ajosta, vartin päästä toimi mutta vain n. 0,5 ahdoilla, tähän ei tullut selvyyttä vag-comilla, monena päivänä purin johtoja ja kuivailin vaikkei mitään kosteutta enää ollut havaittavissa.
Viikon päästä kuin taikaiskusta ahdot nousi 1,3:een.
Kunnes tänään uskaltauduin pesuun taas, suojattuani johdot.
Pelko perseessä sinne menin ja aiheesta, taas ongelmia, mutta ei enää aivan samanlaisia:
Alkuun vaikutti samalta, auto ulos pesusta, kaasu ei toimi ja röpöttää hieman. Ajoin parkkiin ja taas johtojen kimppuun, vettä tulipellin takana oli jonkin verran muttei johdoissa(ecukotelo).
Ajoin sitten hieman sivummalle kun arvasin ettei siitä vähään aikaan lähdetä.
Sammutin siihen ja tutkiskelin, ja sitten alkoi omituiset jutut, eli antoi bensaa todella paljon eikä käynyt kuin vaivoin, kaasua otti sen verran että pyöri n. 1500rpm ja savutti vielä enemmän.
Tätä shouta jatkui puolisen tuntia kun kokeilin eri juttuja ja käynnistelin.
Noh yritin vag-comia saada vörkkiin muttei tuo shareware juuri toimi, joten irti ja taas käynnistin, ja nyt se teki aivan käsittämättömän, tuntui kuin olisi ollut kiinnileikannut kone, kun yritti startata niin ei pyörinyt vaikka startti kyllä yritti.
Lykkäsin vaihteella hieman edestakas ja hieman jo pyörähti mutta jumitti uusiks, lykkäsin lisää ja sitten alkoi pyöriä kunnolla mutta ei käynnisty, sekä pitää sellaista ääntä pyörittäessä kuin vilkku mutta ääni kalkattava?? En pysty ymmärtämään enää mikä on, varsinkin näihin kahteen viimeiseen haluaisin jotain ehdotusta.
Toivottavasti joku jaksoi lukea loppuun..
Comment