Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

avain ei irtoa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    avain ei irtoa

    moro...pitkästä aikaa.
    Tuli sitten vaihdettu kotvasen aikaa sitten sedan avantiin ja samalla manuaali automaattiin. no.. nyt on sitten ilmennyt sellaista pientä, että vaimo soittaa kaupungilta "avain ei lähde irti lukkopesästä". Eihän meikäläisen koulutaustalla voinu muuta sanoa ku että aja auto kotiin :)
    Ajattelin vian olevan vaimossa :) ku olisikin ollut. Tänään teki sitten kotiin tullessa mulle tuon saman. P on päällä auto paikallaan, mutta avain ei irtoa. Eilen huomasin ihme jutun, mut en jäänyt sitä sen enempää miettimään, eli ajonesto vilautti valoja kun starttasin ja samalla hätävilkut meni päälle. No...käänsin avaimesta ja "ongelma" hävisi.

    Oiskoon tuossa laatikossa jotain häikkää? Tuntuu että luistaa pirusti aina välistä? minä kun en mistään mitään tiedä niin voisko joku teistä viisaista itämaantietäjästä tehdä edes jonkinlaista "ennustusta" mistä lähteä vikaa etsimään...laakkoselle en mene...niille kun sano päivää, ne sanoo 200? ja vikaa ei paikannettu =)

    tänks!
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 13.9.2007, 20:15.

  • #2
    Olisikohan kosketushäiriö vaihdekepin kytkimellä, joka vapauttaa virtalukon avainlukituksen p-asennossa. Voisit kokeilla seuraavan kerran heiluttaa vaihdevalitsinta p-asennossa, josko auttaisi avaimen vapautukseen.

    Tuohon luistamiseen suhtautuisin vakavasti, sillä luistava laatikko kuluu nopeasti siihen kuntoon, että lopulta ei auto liiku kuin pakilla. Kohtuu ajetulla laatikolla yleisin syy luistamiseen on öljyn vähyys.

    Comment


      #3
      Kiitokset Arti. Tuo vika tuntuu olevan just tuossa kepissä. Koska kun sitä vekslaa edestakaisin, yhtäkkii se taasen toimii. Mitenkähän tuo autoliike meinaa suhtautua tuohon jos sen huollattaa...auto ollu vasta vajaat puoli vuotta mulla? Taidan uskaltaa viedä tuon auton Laakkoselle sittenkin...vois varmaan mennä jonkinasteiseen "takuuseen"??

      Comment


      • #4
        Jos autoa on huollettu merkkiliikkeessä täysin kirjan mukaan, niin ehkä jopa voisi olla mahdollista saada takuuseen tuo homma. Paljolti riippuu tietenkin myös mitä autolla on ajettu.
        Tuo taitaa olla se tuttu multin homma, eli laittavat paremman kytkinpakan sinne.
        Multitronic kai se on?

        Comment

        Working...
        X