Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 visko hajosi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 visko hajosi

    Yritin kyllä haullakin, mutta kun hätä on suurin...
    Tänään kiihdyttäessäni Turun motarille kuului rohahdus/kolahdus?!, sitten tien sivuun ja ihmettelemään mikä vika: kaikki pyörät kiinni, lisää tönimistä - ei mitään kolinaa. Katsahdus auton alle ja... punaista valuu.
    --> flektistä kaikki siivet lähteneet, minkä takia ja mihin????
    Varovasti kotiin vettä ja lämpöä tarkkaillen, ei ongelmia.
    Saako/pystyykö sen muovisen ropelli osan vaihdettua helposti ja mistähän kannattaisi kysellä ja hinta-arviokin olisi hieno. Syylarikin on varmaan saanut siipeensä(kirjaimellisesti) mistähän sitä kannattaisi kysellä.
    Viimeksi muokannut okkim; 19.9.2007, 09:15. Perustelu: otsikkoa parannettu

  • #2
    No, mulle kävi viime keväänä ihan sama juttu.
    Visko oli mennyt rikki ja siksi propellin pää pääsi ottamaan kennoon.
    Ensi irtosi yhdestä siivestä n. 3 cm pätkä ja alle 1000 km. lensi sitten kaikki siivet.
    Eli, visko, propelli ja kenno meni uusiksi.
    Löyty käytettynä Tampereelta kaikki. Passatissa samat osat...
    Muistaakseni tuli kustantamaan n. 300 euroa.

    Comment


    • #3
      Kiitti. Viskohan siitä oli mennyt. Aika jännä että en huomannut mitään oireita ennen lopullista niittiä. Nyt sitten samalla pitää vaihtaa jakohihna ym. Onneksi on sen verran viileät kelit että pystyy jonkun verran ajamaan ennenkuin saa hankittua osat.

      Comment


        #4
        Onko sulla sähköflektiä keulilla ollenkaan? Sitähän voisi pakko syöttää.

        Comment


        • #5
          ite nyt en oikeen ymmärtäny kuinka sulla ei käyny pahemmin. Mutsilla a4 pamahti flekti juuri samanlailla että kaikki siivet lähti sinne sun tänne ja tuloksena 1000 euron huolto jossa koko helvt. etupää rakennettiin uusiksi. nesteitä valu ja muuta litkua mitä koneistossa kiersi. ootko tarkastanu koko konehuoneen varman päälle ettei sieltä sattumalta löytyis pahoja vahinkoja? onhan jakohihnan vaihto toki iso homma mutta eikö pahemmin käyny? A4 tuolloin meni syyläri, flektit, muovit, useita letkuja ja konepeltiin lommoja ym ym..
          Viimeksi muokannut Escalator; 17.9.2007, 19:03.

          Comment


          • #6
            Nyt täytyy laittaa kädet kyynärpäitä myöten ristiin. Heti kättelyssä vuosi vähän jäähdyttäjän nestettä mutta se loppui melkein heti. Lämmötkin on pysynyt 90:ssä koko ajan.
            Joku muovin kappale on syylärin alareunassa mutta en ole uskaltanut vielä nypätä sitä irti. Nyt kyllä ajetaan vähän sukkasillaan kunnes saa kaivettua etupään auki, vähän kyllä pelkään että syylari on saanut siipeensä. Ja saattaahan siellä olla vielä muitakin yllätyksiä. Myös konepeltiin oli osunut jotain koska se ääneneristysmatsku oli repeytynyt. tarvii vielä tarkastaa onko konepeltiin tullut lommoja, äkkiseltään ei kuitenkaan näkynyt.
            Onhan siinä se ilmastoinnin fläkti sähköllä, mut tällä hekellä ei lämmöt tosiaan nouse liian ylös.

            Comment

            Working...
            X