Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B5 1.8T nakuttaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    B5 1.8T nakuttaa

    Onko minkälainen homma säätää kyseisestä autosta venttiilit ja voiko vika olla jossain muualla kun auto käy kuin dieseli?

    #2
    Eipä niitä pysty säätämään. Uudet nostimet vaan, jos tuo ääni siis kuuluu ylipäätään niistä.

    Comment


      #3
      koitahan ajaa läpi joku engine flush aine ja sen jälkeen vaihda teboilin 5-40 täyssynteettiset. Mulla em toimenpide auttoi kun pitkän seisomisen jälkeen alkoi nostajat rallattaan.

      Comment


      • #4
        Mulla myös nakutti, ja kuulosti just dieseliltä. Laitettiin öljynvaihdon yhteydes tää engine flush, sit uudet shellin 5w-40 öljyt, niin nakutus loppui!

        Comment


          #5
          MotorFlushit käyttelet 30 min. joutokäynnillä.Öljyt pois ja uudet öljyt ja niihin TopEnd Treatment- aine. Siis Fortèn tuotteita. Ovat parhaimmasta päästä.

          Comment


            #6
            Kiitoksia vastauksista. Pitää kokeilla tuota ainetta öljyn vaihdon yhteydessä.

            Comment


            • #7
              Minä en ajaisi metriäkään. Öljyjen paineet tarkastelun alle, öljypumppu, kansi auki ja kiristimen tarkistus.

              Comment


              • #8
                Eipä noihin nuo ihmeaineet tunnu auttavan, ellei ole kanavat ihan kunnolla tukossa. Omassa autossa fortella ei saanut aikaan mitään merkittävää muutosta, ehkä hieman apua oli.

                Ehkä enemmän hyötyä oli tuosta RVS-käsittelystä. Tosin nyt on taas ilmat viilenneet, että saattaa tuon RVS:n vaikutus selittyä sillä...nimittäin omassa autossa nuo nostimet ei naputtele viileämmillä keleillä.

                Comment

                Working...
                X