Auto on 100 Avant 2.2 vm -88.Vaatiiko kone lämpimänä käynnistyäkseen suuremman paineen polttoaineelle kuin kylmänä käynnistettäessä.Tämä lämpimänä starttaus vaivannut jo pitkään ja kaikki muut konstit jo kokeiltu ja nyt heräsi ajatus,että tuottaako pa-pumppu tarpeeksi suuren paineen.Tässä mallissa on ainoastaan 1 pumppu ,ei siis erillistä siirto- eikä painepumppua eikä paineakkua.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Käynnistyvyys
Collapse
X
-
juhuAvainsanat: Ei mitään
-
juhu
Käynistyvyys todella huono lämpimänä,joskus hörähtää heti käymään joskus täytyy jäähdytellä kone aivan kylmäksi,joskus auttaa kun ISV:n johdon nyppää irti,kylmäkäynnistyssuuttimen piuhojen irroituksella ei merkitystä.Hall vaihdettu.Tulpat joka kerta kuivat,eli ei saa liikaa,eli suuttimet ei vuoda.Jos lämpimaksi käytön jälkeen sammuttaa ja samantien starttaa niin 85 % varmuudella ei lähde käyntiin.Jos seisoo vähän pidempään (15-30min)niin lähtee vähän paremmin.
Comment
-
utl666
Joo mulla on audissa vielä sama vika. Olen tsekkaillut paikkoja ja sain tällä palstalla vinkkinä aiemmin että vika voisi olla suuttimissa. Tänään tilasin uudet suuttimet. Otin aiemmin suuttimet irti kannesta ja laitoin ne limsapulloihin. Bensapumpun käynnistin jumpperilla (releen ohitus) ja sitten liikuttelin lautasta. Suihkut epätasaiset ja tippumistakin ilmeni. Suuttimet ei toimineet joka kerta lautasta liikuttamalla samalla tavalla? Joskus sain aikaan kivan vihellyksen jossain suuttimessa (kylmänä). Kerron myöhemmin miten suuttimien vaihto auttoi. Luulen että jos suuttimet kusee, niin pisarat ei kulkeudu sylintereihin verrattuna oikein toimiviin, joissa sumu. Sitä en kokeillut, että jos olisi sähköistänyt lämpimänä kylmäkäynnistyssuuttimen...
Comment
-
utl666
-
Määränjakajassa jokaisen letkulähdön kohdalla (vieressä) on kuusiokolo ruuvi/tulppa, ruuvaa se tulppa pois ja alta tulee sitten esiin se säätöruuvi (taas kuusiokoloruuvi) .
Niistä voi sitten säätää jokaista lähtöä erikseen , älä koske siihen lähtöön jonka suutin tuottaa eniten , vaan säädä muut samanlaisiksi kuin se.
Säädä aina vähän kerrallaan - testaa -tyhjennä pullot-säädä - testaa- jne...........
Paras olisi että ois seossuhdemittari ja sais seokset sen jälkeen kohilleen mutta tällä saa ainakin jokaisen sylinterin täytön samanarvoiseksi.
Comment
Comment