Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

80quattron laatikko

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 80quattron laatikko

Kertokaapas sopiiko vm-85 80cc quattron askiin vitoskone? Asiasta on nyt hieman kahta kirkkoo olemassa. Ite olen sitä mieltä ettei sovi. Jos todella näin on, mikäs neuvoksi? Tarkoituksena olis saada käyttöön toi ultralyhyt perävälitys.

Kytkinkopankoppa on erilainen, ei siinä muuta eroa ole. :)

Comment

No eihän se sitten käy, niinkun arvelin. Kumma juttu kun ainakin pari tarinaa olen kuullut , tyyliin "mulla oli vitoskone cc-quattron laatikossa, ja oli niin pirun tihee".

Comment

Kovasti ihmettelen jos nelosen laatikko sopii suoraan viitosen perään. Mutta maailmassa on monta ihmeellistä asiaa.

Comment

Paikallinen audikorjaaja oli aikonaan naittanut neloskoneen t85 quattron askiin ja se oli vaatinut juuri tuon kytkinkopan vaihdon. Siis onnistuu, mutta ei ole ihan plugnplay homma.

Siltä pohjalta hän sanoi myös minulle aikoinaan että t89:ssä olis sama homma, mutta näissä uudemmissa on kiinnitykset laatikossa molemmille moteille. Ainut että kiinnitysreiät ja ohjurit on vähän eri kohdissa.

Comment

tuo tiheys homma lienee siitä peräsin että orkkis 5cyl typ85q on vapari ja varmaan liki samat vällärit kuin nelos koneessa, lyhyt tulee väkisin. Pitääpä etkasta katsoa mitä välityksiä se antaa,
            perus rapee (typ85q 1.8cc) on kyllä toivottoman lyhyt välityksiltään. Mutta hemmetin mukava sellasta on pidonmenetyksen jälkeen pyöritellä ;)

Comment

Joo, mäkin vastasin Juhalle, että menisi heittämällä, mutta todennäköisesti oli omaani 80GTE Q:hunkin sitten se kytkin koppa vaihdettu.

Comment

Mikko: Tätähän minäkin aloi arvella, kun kerroit viestissä että autossasi oli jo "valmiina" vaparivitonen. =>Sen kopan/ koko laatikon oli joku jo vaihtanut. Mutta oliko vaan pelkän kopan? Sopiiko sitten viis mukisen koppa nelosen laatikkoon. -Kytkinakseli on eri mittainen ja muistaakseni perä(lautaspyöräkin) ladataan sisään eri puolelta. Eikös ne laatikot olleet jotenkin 016=5syl 013=4syl.

Comment

Working...
                X