Kertokaapas sopiiko vm-85 80cc quattron askiin vitoskone? Asiasta on nyt hieman kahta kirkkoo olemassa. Ite olen sitä mieltä ettei sovi. Jos todella näin on, mikäs neuvoksi? Tarkoituksena olis saada käyttöön toi ultralyhyt perävälitys.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
80quattron laatikko
Collapse
X
-
Paikallinen audikorjaaja oli aikonaan naittanut neloskoneen t85 quattron askiin ja se oli vaatinut juuri tuon kytkinkopan vaihdon. Siis onnistuu, mutta ei ole ihan plugnplay homma.
Siltä pohjalta hän sanoi myös minulle aikoinaan että t89:ssä olis sama homma, mutta näissä uudemmissa on kiinnitykset laatikossa molemmille moteille. Ainut että kiinnitysreiät ja ohjurit on vähän eri kohdissa.
Comment
-
tuo tiheys homma lienee siitä peräsin että orkkis 5cyl typ85q on vapari ja varmaan liki samat vällärit kuin nelos koneessa, lyhyt tulee väkisin. Pitääpä etkasta katsoa mitä välityksiä se antaa,
perus rapee (typ85q 1.8cc) on kyllä toivottoman lyhyt välityksiltään. Mutta hemmetin mukava sellasta on pidonmenetyksen jälkeen pyöritellä ;)
Comment
-
Mikko: Tätähän minäkin aloi arvella, kun kerroit viestissä että autossasi oli jo "valmiina" vaparivitonen. =>Sen kopan/ koko laatikon oli joku jo vaihtanut. Mutta oliko vaan pelkän kopan? Sopiiko sitten viis mukisen koppa nelosen laatikkoon. -Kytkinakseli on eri mittainen ja muistaakseni perä(lautaspyöräkin) ladataan sisään eri puolelta. Eikös ne laatikot olleet jotenkin 016=5syl 013=4syl.
Comment
Comment