Eli taas tämä sama auto tuottaa tuskaa.
1.Kun kiihdytän sievästi 70->90 ja automaatti vaihtaa kolmoselta neloselle tai neloselta vitoselle niin perä kolahtaa prkleesti? tiptronikilla ajaessa ei mitään ongelmaa mutta kaasua pumppaamalla perässä tuntuu pieni välys, onko siis perämurikka entinen?
2.Perästä oikean puolen vetoakselin steeffanin tietämistä vuotaa öljyä ja se ruutaa pakoputkeen ja tuoksuu kivalle? Paikallaan ollessa ei vuoda yhtään mutta ajossa. Onkohan perällä ajettu ilman öljyä ja siitä johtuu välys?
3.Laatikko sekoilee: kun jarruttaa kovasti ja taas painaa kaasua niin veto kykeytyy pois ja takaisin päälle vasta kun on ehtinyt nostaa jo kierrokset ja sitten nykäisee ja kolahtaa pirusti. Ja välillä liikkeelle lähdössä auto ei liiku ennenkun on kierrokset neljässä tonnissa ja joskus kovasti kiihdyttäessä kierrokset nousee tappiin vaan vauhti ei kummemmin kiihdy. Voiko öljyä olla liikaa tai liian vähän? Öljyt on vasta vaihdettu ei-merkkiliikkeessä.
1.Kun kiihdytän sievästi 70->90 ja automaatti vaihtaa kolmoselta neloselle tai neloselta vitoselle niin perä kolahtaa prkleesti? tiptronikilla ajaessa ei mitään ongelmaa mutta kaasua pumppaamalla perässä tuntuu pieni välys, onko siis perämurikka entinen?
2.Perästä oikean puolen vetoakselin steeffanin tietämistä vuotaa öljyä ja se ruutaa pakoputkeen ja tuoksuu kivalle? Paikallaan ollessa ei vuoda yhtään mutta ajossa. Onkohan perällä ajettu ilman öljyä ja siitä johtuu välys?
3.Laatikko sekoilee: kun jarruttaa kovasti ja taas painaa kaasua niin veto kykeytyy pois ja takaisin päälle vasta kun on ehtinyt nostaa jo kierrokset ja sitten nykäisee ja kolahtaa pirusti. Ja välillä liikkeelle lähdössä auto ei liiku ennenkun on kierrokset neljässä tonnissa ja joskus kovasti kiihdyttäessä kierrokset nousee tappiin vaan vauhti ei kummemmin kiihdy. Voiko öljyä olla liikaa tai liian vähän? Öljyt on vasta vaihdettu ei-merkkiliikkeessä.
Comment