Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 Quattron voimansiirrossa ongelmaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A6 Quattron voimansiirrossa ongelmaa

    Eli taas tämä sama auto tuottaa tuskaa.
    1.Kun kiihdytän sievästi 70->90 ja automaatti vaihtaa kolmoselta neloselle tai neloselta vitoselle niin perä kolahtaa prkleesti? tiptronikilla ajaessa ei mitään ongelmaa mutta kaasua pumppaamalla perässä tuntuu pieni välys, onko siis perämurikka entinen?
    2.Perästä oikean puolen vetoakselin steeffanin tietämistä vuotaa öljyä ja se ruutaa pakoputkeen ja tuoksuu kivalle? Paikallaan ollessa ei vuoda yhtään mutta ajossa. Onkohan perällä ajettu ilman öljyä ja siitä johtuu välys?
    3.Laatikko sekoilee: kun jarruttaa kovasti ja taas painaa kaasua niin veto kykeytyy pois ja takaisin päälle vasta kun on ehtinyt nostaa jo kierrokset ja sitten nykäisee ja kolahtaa pirusti. Ja välillä liikkeelle lähdössä auto ei liiku ennenkun on kierrokset neljässä tonnissa ja joskus kovasti kiihdyttäessä kierrokset nousee tappiin vaan vauhti ei kummemmin kiihdy. Voiko öljyä olla liikaa tai liian vähän? Öljyt on vasta vaihdettu ei-merkkiliikkeessä.

  • #2
    Itse perämurikan ei tarvitse olla rikki, sen kiinnitys auton runkoon saattaa olla välyksellinen. Stefoja menee milloin mistäkin syystä, vaihdolla siitä selvinnee.

    Comment


    • #3
      Onkohan sitä öljyä lähellekään oikeaa määrää??
      Käytitkö tämän jossain öljynvaihdossa äskettäin vai oliko se joku muu.
      Öljymäärävialtahan tuo tuntuu.

      Comment


      • #4
        Vaikuttaa kyllä öljyn määrä/laatuvialta. Vaihdettiinko suodatin samalla? Montako kertaa maapallo on jo laitteella kierretty - km?

        Comment


          #5
          Autolla on ajettu n.220tkm. Suodatin vaihdettiin laatikkoon samalla ja alkuperäiset öljyt n. 1000km sitten. Kyllläkai sitä öljyä suunnillen oikea määrä pitäis olla.

          Comment


          • #6
            Mikä tää sinun pajapaikka oikein on ?? Onko sama paikka kuin viimeksi ?
            Ruiskupumpun asennus ei onnistunut ja nyt ei laatikkokaan toimi ??

            Laatikon öljynvaihtoon ja määrän mittaamiseen löytyy ainakin merkkiliikkeessä täysin yksiselitteiset ohjeet, joten siitä ei pitäisi olla kiinni. Mittaustapa on lisäksi sellainen, että pienet mittavirheet pitäisi väkisinkin tulla eliminoiduksi, koska laatikkohan ajetaan lämpimäksi tarkistusmittausta varten jne.
            Olisiko aika vaihtaa pajoittajaa ehkä......

            Comment


              #7
              Taitaa se olla korjaamon vaihto edessä...
              Sama paikka se oli kun viimeksi.
              No nyt kuitenkin ajattelin ajella lootan lämpimäksi ja nostaa nosturille ja avata se joku ruuvi sieltä niin liika öljy tulee pois ja jos ei tule öljyä niin lisään sitä ja uudestaan sama homma??

              Comment


              • #8
                Vieppäs sakke autosi H&J Vepsäläiselle tsekkaukseen vai missä olet käyttänyt sitä?

                Comment


                  #9
                  No sitähän ne kehuvat vaan onko kovin kallis paikka ja missä se on?

                  Comment


                  • #10
                    Muistaakseni 45 EUR tunti.

                    Ratamotie 20 Rajakylässä. www.ouka.fi ja sieltä kartat tai sitten navigaattorilla perille :)

                    Puhelin 041 5072170
                    Fax 08 382475
                    Avoinna Ma-pe 8-17

                    Jussi Vepsäläinen matkapuh
                    041 5072171
                    Hannu Vepsäläinen matkapuh
                    041 5072170

                    Comment


                    • #11
                      No nyt kuitenkin ajattelin ajella lootan lämpimäksi ja nostaa nosturille ja avata se joku ruuvi sieltä niin liika öljy tulee pois ja jos ei tule öljyä niin lisään sitä ja uudestaan sama homma??
                      Se testaus lämpötila on 35-45 astetta joten lämpöisempänä saattaa tulla liiaksi tavaraa ulos.
                      Vag-com suositeltava apuväline tähän(kin)

                      Comment


                        #12
                        Tänään kävin liisämässä laatikkoon öljyä ja ainaki litra meni helposti ja sitte loppu kesken, huomenna lisää... Liekköhän tuo laatikko kärsiny tuossa tuhannen kilsan aikana?

                        Comment

                        Working...
                        X