Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 1.8 Vapari hyytyi moottoritielle. Ideoita?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 1.8 Vapari hyytyi moottoritielle. Ideoita?

Joo elikkä tuommonen ADR moottorinen A4 hyytyi tossa muutama tunti sitten motarille. Yksinkertaisesti yhtäkkiä ei enää vastannu kaasuun lainkaan ja lopulta sammu.

Bensapumppua itse aluksi epäilisin, mutta se kyllä pitää pientä pihinää virrat päällä, normaalia vai ei? Auto ei suostu käynnistyyn mutta pyörittää konetta, eikä bensa haise. Oisko kenelläkään hyviä ideoita mikä sanoin työsopimuksensa irti?
    Viimeksi muokannut Jomppa; 27.5.2007, 14:41.

En halua pelotella mutta saman teki kerran isän mersu kun ajelin. Imuventtiili päätti katketa, poraten reiän mäntään ja sitä kautta kaikki muu toimi, mutta käyntiin ei lähteny. Tosin tuskin mtn noin vakavaa on kyseessä ;)

Syttykö mitään vikavaloja kun tuo tapahtui? Kuulostaako koneen pyöritys startilla normaalilta? Ota tulpanjohto käteen ja joku starttaamaan, antaako kipinää?

Comment

En ole päässy itse vielä itse katsomaan ku oli tuolla kauniimmalla puoliskolla ajossa, mitä nyt kyselin niin ei mitään normaalista poikkeavia ääniä kuulunut starttauksessa tai yleensäkään.

Kohtapuolin ois tarkotus korjaamon pihassa käydä katsomassa. Mitään normaalista poikkeavia valojakaan ei ollut syttynyt. Kiitoksia vinkeistä. :)

Comment

Ääni pumpulle!! Mulla hyyty ihan samanlailla.Koputtelu tankin alta saattaa herättää pumpun-mulla vaan sen verran matala tuo maavara,että köyden perään laitettiin.-Vanha pumppu toimi silloin tällöin, kun se oli pöydällä ja tuuppasin sähköö persuuksiin!

Comment

Jos pumppu on pitänyt sihinää aiemmin, ääni myöskin pumpulle. En tiedä onko noissa 1.8 koneen suuttimissa mitään avautumispaineita mutta jos on niin lämpimänä pumppu ei jaksa välttämättä tuottaa tarvittavaa painetta. Lähteekö käyntiin muutaman tunnin jäähdyttelyn jälkeen?

Comment

Joo no nyt on käyty autoa testaamassa ja PA pumppu ei äännä yhtään mitenkään, eikä auto lähde käyntiin vaikka on ollut "jäähtymässä" jo 6 tuntia.

Bensaakin laitettiin 5 litraa lisää eikä mitään vaikutusta. Pyörittää konetta kyllä mutta ei edes yritä kunnolla käyntiin. Hetken starttailtua alkoi kylläkin summerit soimaan mutta luulisin sen johtuvan heikosta akun kunnosta.

Noh saavat tulevalla viikolla pajan miekkoset kathoa mikä siihen tuli.

Comment

PA-pumppuhan se oli hyytynyt. Ei minkäänlaista eloa, uus pumppu ja hyvin pelaa. :)

Comment

Working...
              X