Kuukauden verran omistuksessani ollut Audi 80 käy normaaliajossa mielstäni hiukan viileänä, ainakin jos lämpömittariin on uskominen. Lämpö pysyttelee tasaisesti 70 asteen viivan alapuolella ja on mielestäni viime aikoina jopa hiukan hiipinyt aiempaa alemmas.
Toisessa topicissa on ollut juttua anturin eristämisestä.
Olen löytänyt moottorista 2 lämpöanturia muistuttavaa mötikkää; toinen sijaitsee sylinterinkannen etupäässä ja on kiinni eräänlaisessa korvakkeessa. Toinen puolestaa roikkuu "pää alaspäin" ylävesiletkun lähdössä. Kumpiko noista antaa tietoa lämpömittarille?
Ja vielä yksi kysymys aiheeseen liittyen: Missä tuon moottorin termostaatti piileksii? Olisi kiva tietää, jos sen vaikka joutuu vaihtamaan!
Toisessa topicissa on ollut juttua anturin eristämisestä.
Olen löytänyt moottorista 2 lämpöanturia muistuttavaa mötikkää; toinen sijaitsee sylinterinkannen etupäässä ja on kiinni eräänlaisessa korvakkeessa. Toinen puolestaa roikkuu "pää alaspäin" ylävesiletkun lähdössä. Kumpiko noista antaa tietoa lämpömittarille?
Ja vielä yksi kysymys aiheeseen liittyen: Missä tuon moottorin termostaatti piileksii? Olisi kiva tietää, jos sen vaikka joutuu vaihtamaan!
Comment