Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a3 ja etupään ravistelu

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • a3 ja etupään ravistelu

    autoon on vaihdettu alapallot ,iskarien yläpäät ja kallistuksenvakaajan kumit,ja vieläkin kun autolla kiihdyttää niin alkaa ratti tärräämään ja tota tapahtuu hiljaa että rivakasti kiihdyttäessä.rupee olee ideat aika lopussa ja hermot,et jos jollain olisi antaa jotain vinkki.

  • #2
    no kaksi ravistelu syytä taas eliminoitu oli bilteman huippu alapallot halkonu kumisa kappaleiksi ja molemmat pallot kaput.ja sit oli vanteet viimesenpäälle kierot,vanteet käytetty oikastavana,nyt kuhan jalka antaa periks niin pääsis testaa et vieläkö ravistaa.

    Comment


    • #3
      vähäsen offtopiccia, mutta missä käytit vanteet oikaistavana ja mitä maksoi kyseinen operaatio ?

      Comment


      • #4
        tossa amrifssa järvenpäässä 4kpl vanteita 280e ja kysessä oli 18" vanteet ja vanteet oli tosi kierot.

        Comment


        • #5
          voisko toi ravistuksen syy olla sisemmät vetarit?vika löyty sieltä oli lähtenyt palanen laakerin sisäosan kuoresta,mut samalla vaihdettiin kaikki murrokset ja nyt menee ku kiskoilla loppu ratin tärinäkin.
          Viimeksi muokannut mayhem; 17.9.2007, 16:21.

          Comment

          Working...
          X