Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 2.6 quattro -97 laatikko ongelmia..

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 2.6 quattro -97 laatikko ongelmia..

Elikkä ostin kyseisen mallisen auton liikkeestä ja muutama viikkon ajettuani laatikosta rupes kuulumaan outoa ääntä, noh sitä sitten tutkimaan ja hutkimaan niin jotain laakereita/synkroja oli menny.. eli ääni kuuluu vain 1:sellä ajettaessa...(kyseessä siis manuaali ja kone ABC) Nooh tästä sitten liikkeeseen lompsin takas ja selitin asiani, onneksi autossa oli käyttöturva 6kk, eli kattaa voimansiirron viat... Sain asiallista palvelua ja uusi laatikko luvattiin laittaa liikkeen piikkiin, heti kun sellanen jostain löytyy.... Täs olen nyt 3kk odotellut laatikkoa ja liike ilmoittaa aina että kyseisen mallista laatikkoa ei ole vielä löytynyt ja laitetaan heti ku sellanen jostain ilmestyy... kysyisinkin nyt että onko tosi että tällaset on näin kiven alla? Jos joku tietää paikan mistä saa takuu huollettuja / tän rikkinäisen korjattua niin ilmoittakaa kiitos... Olis mukava mennä liikkeeseen tiedot kourassa ja laittaa asiaa eteenpäin... Rupeaa tympäseen ja usko loppumaan, että meinaako tää autoliike nyt tätä edes korjata...

Itse metsästin 2.8 -98 passatin käytettyä nelivetolaatikkoa jonkun aikaa (taitaa olla ihan sama laatikko, itsellä sen koodi on DJR), oli jopa "toimeksianto" saksasta laatikkoja rahtaavalla jobbarilla, mut ei osumia (tai ei ole ainakaan jannusta mitään kuulunut). Sitten ebayn kautta löytyi laatikko, mut se oli jo mennyt kun sitä kyselin, sitten löysin toisen myynti-ilmoituksen ja sen sitten sain ostettua (eli Saksasta tuli laatikko). Nuo saksalaisten autopurkamoiden ebay -ilmoitukset kyl näyttää toimivan silleen, että niillä on se ilmoitus siellä oli niillä sitten hyllyssä tavaraa tai ei.
    Viimeksi muokannut pv; 27.3.2007, 07:01.

Comment

http://stores.ebay.de/GSB-GETRIEBESERVICE-BERLIN-GMBH

Comment

Kiitoksia näistä tiedoista... Tuolta ebay:stä näyttäs löytyvän laatikko koodilla dwr djj... pitää tutkia et mikä koodi tos omassa oli... Saksan jobbari on ollut kans asialla mutta ei ole osunut kohdalle...

Comment

DJJ on ainakin '97-mallisessa 1.8T quattrossa, joten arvelen että ei sovi kutoskoneen takaperän kanssa välitykset yhteen.

Edit: Ei pitäs arvella mitään, vaan tarkastaa faktat. Näyttäs nettialbumin mukaan olevan ainakin noissa kaikissa laatikoissa sama 35/9 perävälitys: DWM/DJP, DJR, DWR, DJJ.

Ja näissä perissä on 35/9 välitys: CKH, DAJ

Muista yhteensopivuuksista en tiedä sanoa.
          Viimeksi muokannut Korjari; 27.3.2007, 16:51.

Comment

Voi helevata... Huoltokirjassa on koodit ABC, DAK ,DJS... Eli eiks toi viimeinen koodi ole laatikon? eikä mistään löydy tollasta... Onks tää maailman ainoa tollanen laatikko....? :(

Comment

http://www.varaosahaku.fi/?index=def...e=1&id=3153048
              Tuossa näyttäsisi olevan 2.6 quattron laatikko, tosin tyypeistä ei mainintaa, ei muutakuin soittamaan :)

Comment

Juu ja itse itselle vastaten.... Nyt löyty! Ei muutaku tiistaina soitteleen tuonne :) Olipa muuten kiven takana toi laatikko... http://www.auto-lehtinen.fi/osahaku/...=290571&oid=32

Comment

Älä nyt mitään käytettyä vaihdelaatikkoa ota, jos tämä liike sen kustantaa.

1700? käytetty laatikko. Aika rasvanen hinta.

Eikö se laatikko ollut DJS, tuossa aiemmin lähettämässäni linkissä. Ei löydy sitä laatikkoo enää.
                  Soita sinne jos saksa taipuu.

Eikä ne laatikot kiven takana ole, mullakin on yksi kpl varastossa. Jos päädyt käytettyyn niin sen saat halvalla.
                  Viimeksi muokannut JKK; 6.4.2007, 11:11.

Comment

Uuden mä olen pyytänyt mutta en ole sellaseen törmännyt...On jo kohta kulunut puol vuotta ku sitä on tää liike mulle etsinyt tätä uutta... Nyt alkaa sit jo tuntuun siltä että josko vaan ehjän sais niin olisin tyytyväinen...

Comment

Working...
                    X