Vaihdoin ohjurinkumit kun öljyä kului n1litra/1000km. Vaihdon jälkeen auto kävi liian lujaa tyhjäkäyntiä (n1100rpm) ja kaasuteltaessa kierrokset eivät laskeneet heti, niin kuin ennen remonttia. Vetoa ei juuri löydy pienillä kierroksilla, tai sitäkään vähää kuin ennen.
Eilen aloin tutkia että mikä mahtaa olla vialla ja huomasin, että kun ottaa öljykorkin pois auton käydessä niin auto lähes sammuu ja sieltä venttiilikopasta "puhaltaa" ilmaa aika osaavasti.
Aiheuttaako tämä paine mahdollisesti huonon käynnin? Ja mistä paine voi johtua? Voiko johtua siitä että joku ohjurinkumi ei ole paikallaan?
Eilen aloin tutkia että mikä mahtaa olla vialla ja huomasin, että kun ottaa öljykorkin pois auton käydessä niin auto lähes sammuu ja sieltä venttiilikopasta "puhaltaa" ilmaa aika osaavasti.
Aiheuttaako tämä paine mahdollisesti huonon käynnin? Ja mistä paine voi johtua? Voiko johtua siitä että joku ohjurinkumi ei ole paikallaan?
Comment