Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

100 S4 -93 Sammuu itsestään

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    100 S4 -93 Sammuu itsestään

    Sammuu itsestään tyhjäkäynnillä. Mikähän mahtaa olla vikana? Käy ja kukkuu muuten oikein hyvin.
    Eilen sammui vauhdissakin kun otin koneesta kaikki irti. Käynnistän uudelleen ja saattaa sammua taas hetken kuluttua.
    Kolme puolaa olen vaihtanut eilen. A4 1.8T:n puolat ja johtosarja. Johtosarja ja puolat on vaihdettu puolisen vuotta sitten ja ei ole ollu mitään vikaa ennekuin eilen ensimmäisen kerran.
    Tuli kyllä ajettua muutama kilometri 4:llä sylinterillä ja varmaan sen takia hajosi kaksi muutakin puolaa. Nyt puolat pelaa, mutta voiko olla että jäi jokin varaohjelma päälle? Vai olisiko ilmamäärämittari vai pensapumppu...?
    Onko jollain sattunut vastaavaa?

  • #2
    Mitäs vikakoodit sanoo?

    Comment


      #3
      En vielä tiiä ku en oo käyttäny autoa missään. Vai saanko ne tietää itsekki jotenkin? Ei ole vielä kauheasti kertyny kokemusta audeista..

      Comment


      • #4
        Jos on mahdollista, niin käytä VAG-COM:ia. Kerholaiset varmaan auttavat tai merkkiliike.

        Check engine -valoa vilkuttamallakin tuon voi tehdä:

        http://www.sjmautotechnik.com/troubl...f20v.html#fcs4

        BLINKING OUT THE CODES

        Remove the cover off the relay box and you should see two fault code connectors, one Black and one white. 2 shows the rear terminals on the black and white connector, 1 shows the front terminals in the black and white connectors.

        Using the CHECK ENGINE Light Bulb: 1992-1996 S4/S6 with AAN 5 cylinder 20V Turbo engine A short piece of wire is used to short across the front terminals (1 as shown above) for 4 seconds to activate the fault code sequence.




        Vikakoodit

        Lamppu vilkkuu vikakoodin ilmoittaman numerosarjan, pitää hetken taukoa ja vilkuttaa seuraavan koodin. Kun kaikki koodit on käyty läpi, niin lamppu palaa hetken ja aloittaa homman uusiksi.

        Käännä virrat päälle tai käynnistä auto. Jos auto ei ole käynnissä, tulee vikakoodi:

        2111 (Blink Fault Code), VAG1551/2 Fault Code Number 00513 RPM sensor Open or short circuit, Defective sensor & cables, metal fragments on flywheel teeth[/code]

        Comment


        • #5
          Onko ECU:n tuntumassa olevan S26 sulakkeen irrottaminen ainoa keino nollata vikakoodit ja engine check valon jos ei omista vag-com:ia?

          Comment


          • #6
            Akku irti on helpompi.

            Comment


            • #7
              Heh, niinpä tietysti.

              Nyt tuo valo palaa aina muutaman sekunnin käynnistyksen jälkeen...

              Comment


              • #8
                Se on ihan normaalia, kuuluukin niin tehdä :)

                Comment

                Working...
                X