Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Moniurahihnan kiristimen ja Takavetarin stefan hinta/tilaus?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Moniurahihnan kiristimen ja Takavetarin stefan hinta/tilaus?

Tervehdys!

Profiilin pirssiin tarvitsisi otsikon mukaiset varaosat. Takavetarin stefasta en nyt muista kumpi puoli se oli, mutta hintatiedot kiinnostaisi ja mahdollisesti vinkit mistä kannattaa tilata.

Kiitoksia taas jo etukäteen!

Jäsenstatuksen omaaville tälläinen onnistuu.

Tilaaminen onnistuu esimerkiksi kerhon kautta, ja hinta oli takastefoilla (ainakin vanhemmissa) kerhon kautta siinämäärin edullinen että liittyminen kannattaa. :)

Comment

Kerhon varaosakanavaa kannattaa kyllä käyttää, mutta tässä tapauksessa tuskin kannattaa, kun on noin halvoista osista kyse.

Noissa uudemmissa on stefat molemmilla puolilla samat ja hinta on n.15?/kpl merkkitiskillä. En nyt sano varmaksi, kun en just tohon malliin tarkastanut, mutta luulen, että ne on samat stefat kun mulla.

Moniurahinakin luultavasti löytyy tarvikeliikkeestä, eikä sen hintakaan luultavasti ole niin paljoa, että kannattaa varaosakanavan kautta rueta tilailemaan.

Comment

Kiitos vinkeistä!

Täytyy tuo liittyminen oitaa jossain vaiheessa, kun tuo autokin tuli ostettua pitoautoksi.

Olen kuullut, että tuota kiristäjää ei löytyisikään tarvikeosana? (mm. AudiCenreristä sanottiin näin... Yllätys, Yllätys!)

Audi Center taisi sanoa kiristäjän hinnaks kunnioitettavat 80 euroa tai jotain sinnepäin...

Comment

Kyllä sitä kiristäjää tarvikkeenakin saa.

Hintatiedot saan myöhemmin tänään.

Comment

Kiitos paljon! Kuten arvelinkin Marmori Tiskiin voi aina luottaa.....

Comment

No niin, sain hinnat.

016409399b stefa 11,10
              06B903133 tensioner oem 51,40

Jos stefoja tilaa 4 kpl niin kpl-hinnaksi jää 7,90

(Hinnat sis. rahdin Turkuun asti)

Comment

Kysy Riihimäeltä Special importista,ite sieltä olen aina hakenut ja ihan ok hintaan

Comment

"Hoidettu on, tavallaan....."

Jep, eli vaihtamatta jäivät, sekä stefa, että kiristin. Tarvetta kummallekaan ei kuulemma ollut vielä vähään aikaan, sanoi korjaaja. Kävin siis kysymässä toisesta korjaamosta mielipidettä ha hinta-arviota ja auton pukille nostettuaan, mies sanoi näin:

"Juuuu... Voinhan mää nuo vaihtaa, mutta mitään tarvetta vaihdolle ei ole." Yhtään tippaa tai roiskeita tuoreesta vuodosta ei ollut. Alue oli musta, mutta niin oli myös etupäässä parikin aluetta. Korjaaja sanoi, että hän ei ole yhtään taysin kuivaa Audin pohjaa ja varsinkaan stefan ympäristöä nähnyt!

Sovittiin, että käyn kesällä näyttämässä autoa uudelleen ja tarkailen tilannetta itse mahdollisten öljytippajälkien muodossa.

Mielipiteitä ja kokemuksia. Onko tosiaan nuo "vuodot" enemmänkin ominaisuus, kuin vika??

Comment

Working...
                  X