Löytyisikö mistään Quattron keski- ja tasauspyörästön alipainelukkojen kaaviota (ilmapuolen). Siellä kun on hirveästi haaroituksia ja takaiskuventtileitä? Näkisi kaaviona, mitä on etsimässä, kun lukot ei naksu... Varmasti kaavio on olemassa, kun vain tietäisi missä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
UR Quattron lukot
Collapse
X
-
Systeemi on simppeli eikä siellä ole sen kummempia takaiskuja. Keskikonsolin kytkimeltä ohjataan joko tai (irti/päälle) letkuun alipaine. Olivatkohan keltainen ja sininen, vahva ehkä. Ko. kytkimelle tulee alipaine koneelta valkoista letkua pitkin jossa on luonnollisesti takaisku matkan varrella.
-
Joo, perämurikkaan menee keltainen ja sininen letku ja vihreä oikean takaposken-, sekä valkea vasemman takaposken "pönttöön". Lähdin koneen päästä seuraan letkuja, mutta letkuja haarautui rintapellissä runsaasti... Pitäisi purkaa kojelaudan hanikan ympäristö, niin näkisi mistä alipaine tulee(tulisi) katkaisijalle. Keskipyörästön lukko on päällä koko ajan ja perä ei ohjadu ollenkaan, eli hanikalla ei ole mitään virkaa. Systeemihän on itsessään kait varsin yksinkertainen, mutta kaaviosta näkisi asian(värit) selvemmin, jos moinen löytyisi...
Comment
-
piirala
joo itellä oli sama vika (ei naksunu) tarkista perämurikan päältä letkujen kunto
päällisin puolin oli hyvässä kunnossa mutta juuresta murtunu vaihdoin
siellä olevat letkut ja taas pelittää
Comment
-
-
Itte hain justiinsa tuommoisen -85 kakssatasen quattron pihaan. Liekö siinä sama tekniikka käytössä, kuin otsikon mukaisessa pirssissä? Tossa nimittäin lukot meinaa jumittaa (kun niitä testasin, niin päälle meni mutta pois hirveän vekslaamisen kanssa). Olisko noita hyvä aika-ajoin käytellä päällä ja pois, että notkistuvat, vai pitääkö vaan antaa "lekaa" oikeaan kohtaan jos jää jumittamaan?Alkuperäinen kirjoittaja Jarkko KalsiLukot jää joskus todella piukkaan. Ite piti joskus vasaralla ojentaa, notta aukesi.
Comment

Comment