Kävipä niin, että öljynerottimen kalvo eli PCV oil separator valve meni rikki. Pienestä koostaan huolimatta uutta osaa ei sellaisenaan saanut VAG:ltä vaan piti tilata (Saksasta) kokonaan uusi venttiilikoppa. On kuulemma kiinteesti koppaan rakennettu tuo huohotin- ym. systeemi.
Kavereitten kanssa ihmeteltiin, ja varsinkin googlettamisen jälkeen, ettei vain sitä pientä kumista ympyrää voinut vaihtaa, että koko koppa menee uusiksi.
Kopan tuleminen kesti viikon ja asennuksineen maksoi maltaita. Lisägooglettamisen jälkeen löytyi sivusto, mikä myy kalvoa jousineen ja korkkineen vajaalla 30 eurolla mutta ei, sitä ja vain sitä ei voinut vaihtaa. Ilmassa on suuren kusetuksen hajua.
Onko muilla TT RS / RS 3 -omistajilla ollut/kuullut moisesta viasta? Onko venttiilikoppa mennyt muillakin vaihtoon?
Autolla ajettu 101 tkm.
Kavereitten kanssa ihmeteltiin, ja varsinkin googlettamisen jälkeen, ettei vain sitä pientä kumista ympyrää voinut vaihtaa, että koko koppa menee uusiksi.
Kopan tuleminen kesti viikon ja asennuksineen maksoi maltaita. Lisägooglettamisen jälkeen löytyi sivusto, mikä myy kalvoa jousineen ja korkkineen vajaalla 30 eurolla mutta ei, sitä ja vain sitä ei voinut vaihtaa. Ilmassa on suuren kusetuksen hajua.
Onko muilla TT RS / RS 3 -omistajilla ollut/kuullut moisesta viasta? Onko venttiilikoppa mennyt muillakin vaihtoon?
Autolla ajettu 101 tkm.
Comment