Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AMK laatikolle vaihtoehtoa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • AMK laatikolle vaihtoehtoa

    Kahina moottorijarrutuksissa alkanut hieman käymään häiritseväksi 350 tkm kohdalla. Laakeriremppa kustannuksineen ei pahemmin kiinnosta vaan tilalle pitäisi saada ehyempi korvike.

    Kuullut että A6n 6-pykäläistä olisi sovitettu nokalle, jollain kerättyä listaa suoraan soveltuvista laatikoiden tyypeistä? Vertailutaulukkoa jossain?

    Myyntipalstalla näkyisi Tallinnassa myytävistä listaa, soveltuisiko joku?

  • #2
    Nostetaanpa nyt tätä, kun minuakin kiinnostaa vaihtoehdot tuolle AMK-lootalle. Laakerijumppaa tiedossa, pinjonit tod. näk, mutta uusi laatikko kiinnostaa myös.

    Sen verran olen perhealbumia selaillut että AMK käy mm. vm95 A6:een. En tiedä miten toisin päin. Mahdollisesti vm95 A6:n 6-pykäläinen ARX:ä sopisi?

    100 88-89:
    5-vaihteisista: AXG, ?
    6-vaihteisista: ?

    Coupe 89-94:
    5-vaihteisista: AXG, CAC, ATR, CDX, ?
    6-vaihteisista: ?

    Comment


    • #3
      AXG= 016 perhettä
      on samalalla tavalla vaihtokelponen kuin alla plus vauhtipyörä ja siten koko alakerran tasapainotus.

      amk = 012 perhettä
      arx = 01e perhettä

      Ovat vaihtokelpoisia mutta vivustot ja korvakkeet joutuu työstään
      S2 sedan/avant ja suorasytkä coupessa ja rs2:sessa käytetyllä vivulla onnistuu kyllä,
      ovat vaan himpan verran harvinaisia.

      Ainoa järkevä suora pulttaa kiinni vaihtoehto on musta s2:en arv tai 7a:n asz

      Comment


      • #4
        Tuskin sinne etuvetoiseen kannattaa quattron laatikkoa mennä tunkemaan vaikka kuinka sopisi heittämällä...

        Comment


        • #5
          menipäs sekaste AKU ja AMK askit, kun kuulosti niin samalta..

          Comment


          • #6
            Nyt kun omassa kärryssä kuului se viimeinen ulahdus askista kysymys kuuluukin,
            2.8 -92 AAH loota CAC, käykö sinne tuo 2.5 dieselin 6-lovinen aski? ARX muistaakseni tyyppiltään.
            Josko joku jaksaisi jumpata aivolohkojaan ja ilmaista tunteitaan :)

            Comment


            • #7
              AnLe: mulla on kaks typ44:a, -88 & -90 ja molemmissa on AMK aski. Sitten mulla on tallissa AXG joka on suoraan vm -90 44:a revitty.
              Eiköhän nämä molemmat ole 016 sarjaa? Ainakin näissä kaikissa autoissa on sama 2.0 RT kone ja kaikki muu tekniikka vaihteensiirtomekanismia myöten.
              Joka tapauksessa haluaisin väittää että AMK ja AXG ovat ns. identtisiä, sisuskaluista en mene väittämään.

              Comment


              • #8
                juu kyllä axg = 012 kuten amk:kin.

                Mitä äkkiä tuota osakirjaa selasin niin taitaapi olla axg ja amk vielä samalla perällä eli 35/9=3,89

                Comment


                • #9
                  Eiköhän nämä molemmat ole 016 sarjaa?
                  Niin siis 012 kuten sanoit! Sekosin kun kattelin Haynesin manuaalista mutta perhealbumista selvis sitten toi seikka. #012 300 045 BX molemmat, AMK & AXG.

                  Comment

                  Working...
                  X