Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vaha

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Olisin samaa settiä Thumpun kanssa suositellut.

    EDIT. Jimin kimpan kautta saisit molempia kamoja. ;)
    Viimeksi muokannut quattro20v; 27.9.2010, 19:35.

    Comment


      Kattelinkin, jo, mutta ei ole asia Tampereelle päin jotenka täytynee nyt vielä laskeskella vähän.

      Comment


        Poorboys + Collinite + Sonus Clay postikulut Cleanyourcarista = 9,69 puntaa

        Comment


          Tuleekos noin hyvät allennukset, kun kattelin että pelkkä poorboys ois vajaa 12 puntaa (lista hinta siis)?

          Tais siis olla vain postikulut tuo vajaa 10 puntaa? =)

          Comment


            Joo siis pelkät postikulut. :D

            Comment


            • Tällä hetkellä kimppatilauksessa melkein 20 tilaajaa, joten näillä näkymin reilusti alle 2 puntaa per nenä kulut. Tuon lisäksi vielä -10% tuotteiden hinnasta. Siitä kun tekee matemaattiset yhtälöt, niin harkitse kannattaako kimppaan osallistua. Rahtipussissa sitten matkahuollon kautta, kun tsekkaa mikä on sen hinta. Alle 2kg varmaan nuo tavarat painaa kuitenkin.
              Tänään viimeistään ilmottautuminen.

              Tai sitten samalla tilaa enemmänkin, kun kerran alet on kohdallaan :D

              Comment


              • Olis nyt viikonloppuna tarkoitus käydä auto läpi ensimmäistä kertaa tuollaisella Class Ohlssonin Cotechin epäkeskolla. Mitäs noita marketeista (esim. motonet, Prisma ym.) saatavia vahoja suosittelisitte, koska ei ehdi tilata mitään mistään. Autoglymia ajattelin itse kokeilla vai pitäisikö vahan olla kiinteässä muodossa? käsin tehtäessä olen käyttänyt Prestan kovavahaa jolla kyllä saa hyvän kiillon, mutta nyt voisi kokeilla ennemmin jotain syväpuhdistavaa ja ehkä pieniä naarmuja täyttävää ainetta.

                Comment


                • Jättäisin glymit ja muut sinne marketin hyllyyn, koska Lappeenrannan Varaosamaailmasta näyttäisi löytyvän Meguiarsin tuotteita.

                  Comment


                  • Tai jos Presta kelpaa niin Lappeenrannasta Prisman takana olevasta autopesulasta löytyy...

                    Comment


                      Class Ohlssonin Cotechin epäkeskolla
                      Mitä meinaat tolla tehdä? Jos meinaat naarmuja alkaa poistamaan niin niihin on sitten ihan omat aineet. Millään vahalla ei poisteta naarmuja.

                      Comment


                      • Tolla epäkeskolla ajattelin laittaa Autoglymin punaisen, käsin lopuksi kultaista tai sitten tuota vanhaa kovavahaa, alkuun pesu fairylla. Muutamaan naarmuun motonetin myyjä suositteli tuubissa olevaa Scratch removeria ( Nimestä en ole varma, kun ei oo tuubia lähettyvillä juuri nyt) ja liinalla ajattelin varovasti kokeilla, että tekeekö tolla mitään. Sanoi kyllä että voi levittää koneellisestikin jos ei hangata jaksa.
                        Mistään älyttömistä naarmuista ei ole siis kyse, eikä maalipinta ole hapettunut, kulahtanut ym. ja tuolta parinkympin keskolta nyt en ihmeitä odota. Kunhan ajattelin kokeilla koska isot pojatkin tekee niin. =)

                        Comment


                        • Vetäsin eilen pintaan Collinite 476S Double Coat Waxin ja jäljestä päätellen ei tarvitse muita enää kokeillakaan :)

                          Comment


                          • Itse laitoin tänään myös 1. kertaa Colliniten 476:n kaverin autoon ja en usko, että tarvii muihin ihan heti enää sekaantua. Alle meni Menzernan Power Cut ja Final finish koneella ja Poorboysin Black Hole käsin.

                            Comment


                              Oon tätä ketjua seurannu jo pitkään ja ties montako kertaa lukenu samoja viestejä uudestaan. Tutkaillu muualtakin kommentteja eri vahoista. Pää on aivan pyörällä mitä kannattais käyttää.

                              NXT 2.0:aa oon tähän asti käytelly, koska se on todella helppo levittää ja kiillotella. Kestoonkin ollu suht tyytyväinen. Nyt pitäs talveks laittaa joku pitkään kestävä vaha, joten joku kovempi vaha ois varmaankin oikea valinta? Kenties joku colliniten vahoista? Oisko ollu just tuo 476S jota pohdin tässä yks ilta. Voiko tuota laittaa ilman konetta? (ei ole mahdollisuutta koneella laitella) Kuinka paljon enemmän vaivaa tuossa vrt. NXT:hen?

                              Comment


                              • Voi laittaa ilman konetta ja ei ole ainakaan omasta mielestäni mitenkään isotöinen.

                                Comment


                                  Mä vedän aina kaikki vahat käsin, en näe koneesta olevan vahan levitykseen mitään hyötyä. Mun vahat on kyllä melkeen kaikki kiinteässä muodossa, joten koneen käyttö niitä levittäessä on muutenkin pois laskettua.

                                  Comment


                                  • Mites Maikin sais nyt päivä aikaan kiinni, puhelimeen ei vastaa kuin klo17 jälkeen, ja "aineita" pitäs saaha ;)
                                    Kävästä vois, mutta kun ei tiedä osotetta. Vissiin kotiosote mikä on erasedin sivulla.

                                    Comment


                                    • Olen menestyksekkästi käyttänyt Meguiarsin Deep Crystal System Polishia ja sitten Deep Crystal System Carnauba Waxia ja lopputulos on ollut hyvä. Mutta nyt en enää jaksaisi tuota rumbaa enää. Jos mä aloitan savikiekolla ja putsailen autoa muutenkin sisältä niin toi on yhden työpäivän homma..

                                      Kommenteista päätellen Collinite 476S Double Coat Wax voisi olla sellainen tuote jolla saisi vastaavan lopputuloksen yhdellä hinkkauskerralla?

                                      Comment


                                      • Pohjatyöthän ne eniten aikaa ottaa, kun auto on hierottu vahauskuntoon niin collinitellä menee tuommonen farkkuaanelkku wax on 30-45 min ja wax off 20-30 min. Itse en jättäisi yhteen kerrokseen, kestossa on varsin huomattava ero jos kehtaa sen edes kahteen kertaan käsitellä.

                                        Comment


                                          Kannattaa käyttää järkeä noissa colliniten monikerros käsittelyissä, että antaa sen ekan kerroksen kuivua päivän pari ennenkuin alkaa vetää toista. Lähinnä sen takia että tuo Colliniten carnauba on täysin kovettunut vasta päivän tai parin päästä. Itse olen kyllä yhdellä kunnon kerroksella pärjännyt :D

                                          Comment


                                          • Kyllä puolentunnin väli vahauksien välillä riittää.

                                            Comment


                                            • Ok, kiitos. Nyt pitäisi saada kunnon vahapinta, joka kestää huhti-toukokuuhun asti. Tilaan pullon Collinite 476s:ää ja laitan pari kerrosta. Tuskinpa tuohon pettyy.

                                              Comment


                                                Collinite kyllä kestää ainakin itselläni todella hyvin. Tosin käytän pohjiin 3x enemmän aikaa kuin ite päälliseen colliniteen. Eli hyvät pohjat takaavat hyvän keston.

                                                Collinite ei anna aivan älytöntä "juutalaisen kulli"-kiiltoa, mutta kestää senkin edestä.

                                                Comment


                                                • Ja jos haluaa vielä kiiltoa siihen nii vetäsee megun 16 siihen päälle. Jos on tumma väri niin dodon blue velvet nii antaa hyvän kiillonki.

                                                  Comment


                                                    Ite käytän Colliniten vahoja ja yleensä aina pesun jälkeen pyyhin kuivaan pintaan FinishKare 425 quick detailerin. Antaa todella hyvin ekstrakiiltoa muuamaksi päiväksi.

                                                    Comment


                                                    • ...ja FinishKaren 1000P:tä on isot pojat myös kehunut, itse laitoin mutta kestosta en osaa sanoa kun auto meni kaupaksi.

                                                      Comment


                                                      • Erased on sivubisnes/harrastus joten päivätyö rajoittaa pahasti minun tavoitettavuutta päiväsaikaan ;) Samoin töissä on ollut senverran hektistä muutama viime viikko että joidenkin tilausten toimitus on venynyt enkä ole sähköpostia kerennyt paljoa katselemaan mutta onneksi maanantaista lähtien pääsee taas normaalirytmiin.

                                                        Vahojen kestosta: Muistakaa että Collinitet, Megun #16 jne kestävät pitkään vain jos pohjat on tehty hyvin eli levitetään vähintääkin claybarilla läpikäydyllle maalipinnalle. Megun #16 antaa kyllä uskomattoman nätin lookin 2 kerroksella eikä Collin 915:sta myöskään voi moittia.

                                                        Paras detailer jota tähän mennessä olen käyttänyt on Dodon Red Mist Tropical. Tummanvihreässä metallihohtovärissä joka on vahattu Dodon Rainforest Rubilla antoi uskomattoman paljon lisää syvyyttä ja wetlookkia. Myöskin ValetPro:n tuotteilla vahattuun hopeaan teki mukavan lisän wetlookkiin ja kiiltoon.

                                                        Comment


                                                        • Olikos Maikilla joku jäsenalennus olemassa tuotteista?

                                                          Comment


                                                          • lahega

                                                            Itse olen käyttänyt nyt viime aikoina zainon vahoja ja eri kerroksia vetäny yhteensä 4-5 ja pohja "savella". Ja olen kyllä ollut tyytyväinen kestoon ja kiiltoon, mutta ku autoja 4 jotka mun kontilla, niin nyt alkaa mieli säästää itteeni.

                                                            Eli nyt olen kaverin kautta tilannu Lahegan No.1-sarjan tuotteita, vahaa, kliineriä, pesuaineita jne. Kovasti kehuu tuotteita, mutta ihan mielenkiinnosta aattelin kysyy, että onko kellään muulla kokemusta Lahegan, etenkin noista "ammattilaistason" tuotteista?

                                                            Comment


                                                              Mulla on sellainen setti colliniten alla kuin
                                                              -Claybar käsittely pesuineen
                                                              -Carlack Nano Systematic Care
                                                              -Collinite 845 Insulator Wax
                                                              -Collinite 915 Marque D'Elegance x 2

                                                              Ja detailerina käytän ennen pitkiä matkoja tai näytelyssä Mequn ultimate quik detaileria.

                                                              Tulee tälläinen:
                                                              click1
                                                              ja korkeammalla valoisuudella kuva:
                                                              click2

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X