Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Auton maalaus telaa käyttäen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Melko varmasti paikallinen K-Rauta Tikkurilalta sitä maalia tilaa, jos asiakas niin haluaa.

    Comment


      #32
      RTV:ltä ostin itse Temacoatia, niin luulisi Temaduriakin saavan.

      Comment


      • #33
        Alkuperäinen kirjoittaja JorKsX Näytä viesti
        Tästä aiheesta on netissä paljon keskustelua mutta omaan kysymykseeni en selkeetä vastausta löytänyt, kaikkilla on oma mielipide kyseisestä asiasta ja miten sen vois toteuttaa.

        a6 c5 farkku kyseessä ja tarkotus maalata telalla yli, kyllä, telalla
        Aikaa on, paikka on, ruisku on, kompura on. Mutta ruisku en tule käyttämään, turha ehdottaa sitä.

        Tarkotus saada mahdollisimman mattan näkönen musta pinta. nii ja mitä halvemmal sen parempi, ei tarvii tulla priima.
        Jotkut ehdottaa mastonin hammer maalia ja sen päälle matta lakka?
        Jotkut ehdottaa suoraan maston 121 mattamustaa purkissa jota ohentaa sit 50/50 suhteella.
        Jotkut haukkuu mastonia ja sanoo et tikkurilan peltikattomaali (panssarimaali) 50/50 suhteella.
        Mutta eikös noista kaikista jää kumminkin semi kiiltävä?
        Peltikattomaalikin on semi kiiltävää.

        Nii ja mikä telaks sit?
        vaahtomuovi? mohair? miksi?

        Mikä olis semi halpa mattamusta jota vois telalla vetää.
        Mimmoset pohjat joutuu tekemään, hio vanhan maalin vaan rikki?
        Normadur 50HS. Tulee mattapinta, tasoittuu telallakin levittäessä yllättävän hyvin, antaa erittäin hyvän suojan korroosiota vastaan ja on halpaa (kovetteen kanssa n. 10€/L). Normadurin maaleilla oon itse maalannut muutamia vanteita, yks kaveri maalas Volvon telalla tällä maalilla ja tuli kyllä nätein telalla maalattu pinta mitä on tullu vastaan. :) Pohjat hiot vaan paineilmaepäkeskolla esim 380 karkeudella, kantsii semmosia laikkoja hankkia joissa on hiukan vaahtomuovia pohjalla.

        Comment

        Working...
        X