Jos on vehkeet ja taito adapterien tekoon on niin voihan sen niilläkin tehdä.
Kuitenkin vaihtaisin olkavarret isolla jaolla oleviin, joita löytyy S4 B5 sekä ainakin V-koneiset C5/B6. B6 on ja C5 tuli faceliftin myötä olkavarsista alumiiniset, joilla saa mukavasti myös jousittamatonta massa pois. Aluolkavarsien kanssa riittää isompien kierteiden teko satulan kiinitystä varten sekä olkavarren hienoinen ohennus, jottei jarrulevy pääse ottamaan olkavarteen kiinni.
Noiden aluolkavarsien myötä saattaa alapallonivelten kartion koko muuttua, joten jos purkuautosta olkavarret metsästää, kannattaa tukivarret ottaa samalla. Muistaakseni alkuperäiset vetarit sopii noihin alumiiniseen olkavarsiin. Omaani kyseisen swapin tein mutta siinä vaihtui samalla vaihteisto ja etuvetaritkin niin tarkkaa muistikuvaa ei ole.
Kuitenkin vaihtaisin olkavarret isolla jaolla oleviin, joita löytyy S4 B5 sekä ainakin V-koneiset C5/B6. B6 on ja C5 tuli faceliftin myötä olkavarsista alumiiniset, joilla saa mukavasti myös jousittamatonta massa pois. Aluolkavarsien kanssa riittää isompien kierteiden teko satulan kiinitystä varten sekä olkavarren hienoinen ohennus, jottei jarrulevy pääse ottamaan olkavarteen kiinni.
Noiden aluolkavarsien myötä saattaa alapallonivelten kartion koko muuttua, joten jos purkuautosta olkavarret metsästää, kannattaa tukivarret ottaa samalla. Muistaakseni alkuperäiset vetarit sopii noihin alumiiniseen olkavarsiin. Omaani kyseisen swapin tein mutta siinä vaihtui samalla vaihteisto ja etuvetaritkin niin tarkkaa muistikuvaa ei ole.
Comment