Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Jarrupäivitys vm-98 A4 B5 Avant Audiin.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Jos on vehkeet ja taito adapterien tekoon on niin voihan sen niilläkin tehdä.

    Kuitenkin vaihtaisin olkavarret isolla jaolla oleviin, joita löytyy S4 B5 sekä ainakin V-koneiset C5/B6. B6 on ja C5 tuli faceliftin myötä olkavarsista alumiiniset, joilla saa mukavasti myös jousittamatonta massa pois. Aluolkavarsien kanssa riittää isompien kierteiden teko satulan kiinitystä varten sekä olkavarren hienoinen ohennus, jottei jarrulevy pääse ottamaan olkavarteen kiinni.

    Noiden aluolkavarsien myötä saattaa alapallonivelten kartion koko muuttua, joten jos purkuautosta olkavarret metsästää, kannattaa tukivarret ottaa samalla. Muistaakseni alkuperäiset vetarit sopii noihin alumiiniseen olkavarsiin. Omaani kyseisen swapin tein mutta siinä vaihtui samalla vaihteisto ja etuvetaritkin niin tarkkaa muistikuvaa ei ole.

    Comment


    • #32
      Laitetaampas tännekkin ihmettelyä jos joku osaisi ohjata oikeaan suuntaan tässä ongelmassa. Eli a4 b5:seen laitoin ässän alumiini olka-akselit, Z18 satulat ja ML:n levyt, fedoron palat. Jostain syystä satula kuitenkin asettuu levystä niin sivuun että palat ei mahdu toiselle puolelle. Hätäratkasuna sorvattiin levyn paksummalta puolelta muutama milli pois, ja hiastiin palasta milli pois, tällä saatiin mahtumaan paikalleen. Miinuksena se että kesti 4 mutkaa radalla ja levyt sinertää ja vimputtaa vimmatusti. Sorvauksessa heitto oli satkuja eli siinä mielessä ei pitänyt mennä pilalle. Kysymys kuuluu, että mikä tässä bolt-onissa voi mennä pieleen?
      Viimeksi muokannut Killeri; 5.6.2020, 23:29. Perustelu: Viesti siirretty tänne.

      Comment


        #33
        Pieleen men varmaankin se että olka=akselit on jostain V8 C5 Audista ja niissä napa on 6 mm ulompana. Vaihda joko RS6 levyt taikka pienemmällä offsetila olevat navat.

        Comment

        Working...
        X